Jul

Nu är det jul här i vårt hus, julen är kommen tra la la la...

Julträning på gymmet idag, men först fick jag och Sis pulsa 1km genom snödrivor för att kunna bli upphämtade av Kik! hon är en riktig räddare i nöden! julträningen får ju inte missas! =)



Video från passet med lite utmaningar och annat lekande..



Sis och Therese körde något hårt 10 övningar 20reps utan vila program..fyfan..pust


foto: Jörgen Nilsson
Jag körde lite superdupermegaskitastunga dips vilket kan ses i videoklippet ovan.. =)


Stoffe ger julträningen tummen upp och satte PB i knäböj! bra jobbat!


Görgel sitter och beskådar vårt vinterlandskap..


Lurvis har lagt till med ett riktigt tomteskägg såhär i juletider..







Maten är nere, julklapparna öppnade...skönt att fira en lugn jul hemma med bara familjen! hög mysfaktor!


Ris à la Malta nästa! =)



Kommentarer
Postat av: Emelie

Du ser så där härligt svullen ut ;)

2010-12-25 @ 10:56:39
URL: http://metrobloggen.se/emelieulllberg
Postat av: Anonym

myspys :)

2010-12-25 @ 12:19:00
Postat av: Kik

Härligt inlägg.. ett lager mysfaktor på detta! Snart kör vi stenhårt på gym ts igen. Bra jobbat på julträningen för er allihopa. Ni ger blodad tand! God juldagen Jul vännen och tack för titten idag :)

2010-12-25 @ 19:23:29
Postat av: abbe

Tjena! Grymt kört stark som en oxe. Jag tänker ställa upp i AF Decembercupen, har aldrig varit intresserad av detta så kunskapen är inte så stor. Jag undrar om du har några tips du kan ge mig och var man kan få information om denna tävling, föredetta mästare som du är. Tack på förhand. Abbe

2010-12-26 @ 11:13:41
Postat av: Tee

Fan vad kul Abbe! man får information utskickat när man har anmält sig tror jag..vet inte exakt när man måste anmäla sig men fixar du klubb och tävlingslicens så behöver du inte tänka på resten förrens till hösten..

2010-12-26 @ 22:40:41
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0