update

tittade tillbaka lite i bloggen och hittade siffror från sista söndagen i september när vi körde månadens fitnessfive-pass..

2010-09-26

bänkpress:(90kg)  17reps
bicepscurl:(45kg)  12reps
knäböj: (135kg) 10reps
chins: 19reps
dips: 23reps (avbröt pga jag inte ville ta ut mig helt i övningen jag skadade mig i senast)

helt plötsligt kändes Söndagens resultat ok.. =)

2010-11-28

bänkpress:(90kg) 23reps +6
bicepscurl:(45kg) 16reps +4
knäböj stod jag över eftersom jag kände mig sliten sedan igår..
chins: 29reps +10
dips: 45reps

tur man skriver ner ibland...träningsresultatsminnet är som det är.. =)

Körde Triceps/Bröst igår..var uppe på 100kg+ i dips..blev en halv rep..men det kändes bra så den ska sitta inom ett par månader!

nu iväg och veckohandla! later!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0