Dead

Idag har jag inte gjort ett skit förutom träningen..
sov till kl 12 och sen satt jag vid datorn och klickade hela eftermiddagen..två dagars ledighet räcker..sitter och blir halvt deprimerad annars..speciellt när alla andra jobbar..iaf så beklagade jag mig lite och fick direkt ett jobberbjudande till imorgon..
ska vara vikarierande dagisfröken! så kul det ska bli! om inte annat så en helt ny upplevelse och erfarenhet..
ska nog gå bra! ungar brukar älska att klänga på mig och ställa miljoner frågor! =)

Atlet/lastbilschaufför/Personlig tränare/Dagisfröken ska jag ha på mitt visitkort! ;)

Dagens träning var det andra passet på mitt nya träningsprogram..Rygg/Biceps
böjade med marklyft och startade på 5*5 på 160kg med bälte och utan remmar. gick som planerat hyfsat lätt vilket 165 och 170 kg också bör göra men sen börjar det nog sega till sig..denna gången ska jag inte stressa upp vikterna för tidigt iaf..

slarvat med maten med idag..mest gått och småätit..nä det är bättre när man jobbar och rutinerna faller på plats..

Tobias trött! Tobias sova! gonatt!



magmuskler handlar fortfarande inte om situps..det handlar om underhudsfett och var du har dina depåer..har du inga rutor så är du iaf t....! =) som kille alltså.. (och så var jag på djupt vatten igen..borde kanske inte skriva så? hmm..nä jag har varit så jävla snäll på sistone och det har inte varit ett jävla dugg produktivt! förr tvärtom!) undantaget är Fedor och Samuelsson..det är ok att ni inte har rutor! =) men alla andra måste ha! har man inte samma värderingar som mig så har man fel! Världen vore en bättre plats om alla var likadana..skriver mest detta för att se om folk tar sig tid att läsa eller bara tittar på bilderna..eller vill jag ha en reaktion bara..vad är det för nytta med rutor egentligen? förutom att det är attraktivt så är det nog mest skit samma..det är iaf en hyfsat bra indikator på att man inte är ohälsosamt tjock..men på bilden var jag mest mager..inte bra det heller..ganska meningslöst stycke det här..finns ändå lika många åsikter som människor..jag har både rätt och fel i allt jag skriver..

Badboy -01

Kommentarer
Postat av: Henriette

Du är nog egentligen precis så söt och snäll som du ser ut på bilderna ovan - produktivt eller ej!



Ps. Jag läser hela texten minsann! Haha..

2010-02-04 @ 23:38:04
Postat av: Madde

"träningen sitter i huvudet, inte i antalet magrutor", "antalet magrutor är fint att titta på, men det går inte att prata med dem", "jag tränar inte för att se ung ut, jag tränar för att kunna bli gammal", "ungdomens fåfänga ställer för höga krav", "livskvalité är lagom...", "det genetiska arvet är starkare än viljan" "träningsnarkomani är ett förrädiskt missbruk ty den har många medberoende" osv. osv... =) allting, precis allting är relativt!

2010-02-05 @ 10:42:59
Postat av: christian

tja tobbe! det var länge sen. jag läser oxå hela texten. bilderna på dig påminner när vi var i lumpen- då var du spinkig =)



jag beundrar verkligen dig att du sliter så på gymmet. inte för att låta gay(inget fel i det) men du har en förbannat snygg kropp! själv tränar man på som vanligt men nöjer mig med lite mindre resultat. självklart är magrutor att föredra, men då får jag offra allt gott =( lägger på mig alldeles för lätt. ha de göt mannen så hörs vi.

2010-02-05 @ 14:50:03
Postat av: sis

Hoppas du hade en bra dag på dagis! Sjävklart läses hela texten så jag har koll på dig:)

2010-02-05 @ 17:49:48
Postat av: Din yngste bror!

Fedor, Samuelsson , har du totalt missat Torsten Jansson ?

2010-02-05 @ 23:48:54
Postat av: Anders

Jag läser också hela texten, inte ett dugg intresserad av dina bilder ;-) Dagisfröken låter hur bra som helst på din meritlista =)

2010-02-06 @ 12:28:12
URL: http://www.anderssvensson.org
Postat av: Tee

Love you all! =)

2010-02-06 @ 12:32:03
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0