Flytt

Träningen flöt på fint.. körde lite Bröst/Triceps..inga stora vikter.. fokuserade mer på den negativa fasen och kontakt idag..
lite formbilder:


och så ett litet leende...

vad säger ni om skägget? stay or go?

Niclas var med uppe och pumpade idag..växer så det knakar den jäklen!

du tar väl inte i..=) kul att se hur snabbt ordentligt proteinintag och stenhård träning ger resultat!

I eftermiddags hjälpte jag Fredrik flytta.. fick åka i släpet för att inget värdefullt skulle bli skadat..kändes väldigt obra när man sitter instängd i ett tajt mörkt släp som hoppar runt.. sen käkade vi pizza och snackade skit..

därefter skulle jag städa..men så ringde morsan som inte fick igång bilen så det fick bli prio ett..med det fixat så stannade jag där restan av kvällen och åt samt kela med dom långhåriga kattodjuren som är sinnesjukt keliga..

snart härlig måndag..bra vecka det här..jobbar måndag, halv tisdag, torsdag bara resten är semester eller ledigt..
Avatar 3D på entré med morsan på onsdag..
det och en massa träning! gutt! kör hårt! och kom ihåg: you can not make yourself feel something that you do not feel, but you can make yourself do right inspite of the feeling!

gonatt!


Kommentarer
Postat av: Jonas

Skägg ger kraft! :)

2010-02-14 @ 22:06:46
Postat av: Anonym

stubb ok.. men det har du passerat det för längesen! <För bövelen Tobias!! Aja..bara du trivs så kvittar väl resten. Hoppas vi ses på torsdag! Ska göra av med 2010 sjukan helt nu o inte få fler sen tänkte jag. Ha en bra dag vännen.. HO HO! :)

2010-02-15 @ 08:03:46
Postat av: Kikan

stubb ok.. men det har du passerat det för längesen! <För bövelen Tobias!! Aja..bara du trivs så kvittar väl resten. Hoppas vi ses på torsdag! Ska göra av med 2010 sjukan helt nu o inte få fler sen tänkte jag. Ha en bra dag vännen.. HO HO! :)

2010-02-15 @ 08:04:29
Postat av: Zandra

Skägget is a nicht nicht. ;-)

2010-02-16 @ 07:55:12
URL: http://www.metrobloggen.se/strompansspace
Postat av: Din bror

Gillar din nya bikerstil grövre kedja och HD nu bara...men sluta le du ska se farlig ut! haha

2010-02-16 @ 11:53:49
Postat av: Madde

Du klär absolut bra i skägg Tobias, behåll det så håller du värmen i vinterkylan.

Idag ska jag tack dig för din blogg. Gick in och läste den bara för att peppa mig själv. Har varit i en svacka som aldrig hänt mig förr i livet...men den kom för nån månad sedan. Mycket depp som beror på många olika faktorer. Just nu försöker jag hitta motivationen att gå vidare...inte bara träning utan även annat...Så, Tack! Det hjälper för stunden, att läsa flera av dina rader ;)

2010-02-16 @ 18:24:57
Postat av: Fredde

Tjena!



Måste säga att din off form e grym! Jag har själv ett problem som du kanske kan svara/hjälpa mig med. Jag får liksom ingen hårdhet i bröstmuskelaturen.Tycker mina bröst e aning hängiga. Har du ngt bra tips övningar kost?



Annars en jäkligt br blogg :O)

2010-02-16 @ 21:53:46
Postat av: Tee

haha vi får väl se hur det blir med skägget..till snön försvinner är en tanke..=)



Fredde:

Tack, hårdheten sitter mig veterligen i hur mycket underhudsfett man har..i övrigt spelar saker man inte kan påverka som genetik även in. även stora avlappnade bröstmuskler kan se hängiga ut när man har lite underhudsfett.



hur man tränar brösten bra förklarar Dorian i videon här: http://mdtv.musculardevelopment.com/lifestyles/2010-md-spring-seminar/2660-gaspari-nutrition-presents-the-md-seminar-dorian-yates-chest-training.html

2010-02-17 @ 01:23:03
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0