Hämnd?

När jag gick i femman tog en lärare tag i min krage och drog ner mig på golvet baklänges när jag satt på en stol...
såhär gick det till..
Jag sa: 
-  musik är onödigt ämne i skolan..
- Det skiter jag i, du ska vara här ändå
- ja skit du..

iaf så gjorde hon så sen...hade en ny "sharks" (nhl laget) tröja på mig och kan känna hur den dras åt runt halsen bara av minnet..
iaf så tränade kärringen på gymmet idag..hon på ovanvåningen och jag på undervåningen..ingen annan var där..
jag funderade skarp på att gå upp och göra likadant tillbaka eller iaf att be henne försöka göra det nu..

efter en inre dialog slutade det med att jag avslutade axelpasset med att sätta personbästa i pushpress (102,5kg) och då hade jag ändå kört axelpress innan..kände att aggressionen gjorde mer nytta och var bättre använd där..men ibland är det surt att göra "rätt"..skulle fan dragit ner henne från en maskin och bara gått därifrån...


note to self:
det är inte hur du får andra människor att känna om dig..det är hur du får andra människor att känna om sig själva när dom är med dig som räknas.
Avatar 3d nästa hajs!


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Den dagen var det du som höll i fjärrkontrollen

-idag är det hon ;)

Njoy Avatar!

2010-02-17 @ 20:37:42
Postat av: Tee

hatar dig! men på ett bra sätt..=) tack! hur som helst så använde jag den negativa energin positivt..alltid något..

2010-02-17 @ 21:46:39
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Din bror

Ja hon skiter mycket så fet som hon är ;)

Fick faktiskt ett cp-ryck på mig med och slängde ut mig utan anledning...

2010-02-17 @ 22:39:00
Postat av: Jennie

Hade faktiskt gillat dig om du hämnats. En del lärare skulle behöva det.. eller i alla fall bara frågat henne, om hon inte kunnat försöka Nu.. :)

2010-02-18 @ 01:40:54
URL: http://seethelight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0