knäböj

Sovmorgon och en liten 4,5timmars arbetsdag idag.. slutade precis när det började bli drivor på e22:an och är allmänt nöjd med att jag har prickat in att ha semester resten av veckan.. =)
köpte en pizza och körde hem till Mormor efter jobbet..sen var det dags för dagens pass.. Framsida lår, Vader

Kändes bra med lite pizza i kroppen.
började med att värma upp på 60, 90, 120, samt 150kg..
sen åkte kameran fram och 160kg på stången, därefter 150kg( ej med på filmen) sen droppset från 120kg-60kg..


vet att jag skrev "ass to the grass" men kände för att gå lite tyngre istället..

sen tog jag ut det sista i Hacksquat..eller som Björn sa.. - du ser fulare ut än vanligt...

fokusera..


ok..då kör vi..

upp med skiten..

this is what we do!!!!!

där satt den! och snygg kan jag vara på fritiden.. =)

avslutade med lite formbilder när jag ändå var igång:




extra tack till Mippe! Mr Svensk klassiker..han bjuder på the gunshow.. =)
och så naturligtvis Björn som stod för fotograferandet och dom sexistiska skämten..
-vad säger man till en tjej med två blåtiror?
-inget hon har redan blivit tillsagd...

hyfsat rå va? =)

sen slirade jag hem från träningen och har inget planerat för resten av veckan..

blir bjuden på sushirestaurang på tisdag! rekommendationer om bra sushiställen i Lund eller Malmö uppskattas!

som ni kanske kan se på bilderna så har jag inte rakat mig på en vecka..jag har aldrig haft skägg så jag tänkte låta det växa månaden ut och se hur det blir.. =) funkar för han i filmen "300" så vem vet.. 

ha det fint!  





Kommentarer
Postat av: Mortier

Wasabi i Lund är bra. Ligger mitt emot McDonalds.

Gammal Hörbybo som har stället, André Becker.

2010-02-03 @ 11:23:58
Postat av: Tee

tack..kollade upp betyget och det lät lovande! =) bara lite klagomål på priserna..men inte jag som betalar ändå ;)

2010-02-03 @ 13:24:48
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Kniv

Kul inlägg! ;)

2010-02-03 @ 20:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0