Leverans

Biosalongen på entré var grym! speciellt ljudet! jäkla skillnad att se avatar där jämfört med den stora biografen i city..kommer inte ihåg vad den heter..

fick min leverans idag:

multivitamin/mineral..hoppas det kan bita på mina dryga halvförkylningar jag har haft på sistone..blir inte riktigt sjuk med har varit halvkass i flera omgångar..inte likt mig...lite kreatin och preworkoutprodukter samt en ny rashguard som jag fastnade för.. (bild nedan)
sen blev det lite proteinbars med av rena farten..=)




nu ska jag gå upp ett par kg är det tänkt...metod: äta som vanligt + 5dl gainer extra per dag..

börjar följa morgonvikten imorgon..har en känsla av att jag väger mindre än jag tror..har inte vägt mig på en månad..
gonatt!


Kommentarer
Postat av: Anders

Hit Hit Hit Hit

2010-02-18 @ 15:08:09
URL: http://www.stegeflott.se/blog/
Postat av: Fredde

Tjena! Jag har tipset mot dina förkylningar. Prova Bravo friscus!!!! Jag tog bort halsmandlarna för ett par år sedan... Har varit känslig sedan dess. Sen provade jag Bravo friscus juicen!!! Funkar bättre än dina mivototal jag lovar!! Hare gott!

2010-02-18 @ 20:07:01
Postat av: Tee

dricker en halv liter bravo friscus om dagen på jobbet redan...gratis i matsalen iom att jag jobbar på skånemejerier (kör ut deras produkter)..har en känsla av att det kan vara att jag går på och tränar för tidigt och inte låter kroppen läka ut ordentligt som är problemet...men det är ju så jävla kul att träna.. =)

tog också bort mandlarna för ett par år sen btw! skönt att slippa dom jävlarna...=)

2010-02-18 @ 20:55:36
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Julia

älskar din blogg! :D

2010-02-19 @ 16:56:45
URL: http://juliape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0