Mör

Börjar bli riktigt mör i benen efter gårdagens pass..körde ben högreps (20+) med Chrille igår..Jävla mjölksyratålighet..när han såg färdig ut körde han 15 till..jag segar inte på det viset..det går lätt och sen tar det mer tvärstopp..=)

iaf så tog knäbböjen där dom skulle..ser inte fram emot att jobba imorgon..men det har varit värre..

Idag så skulle jag och Vicky till badet och simma/klättra/basta lite..hon skulle köra 50 längder och jag satsade på att klara 2...haha är ingen simmare...men badet var fullt av sportlovsungar så det blev en kopp kaffe och skitsnack istället..

vikten fortsätter uppåt..kvällsvikt idag med jeans och t-shirt 91,2kg kreatinet(sizeon) verkar lagra vätska snabbt..och träningspassen med superpump250 och sizeon är så att man inte vill gå därifrån!

fortsätter min kamp för att bli vig..tänjde i 45 minuter efter träningen igår..har dragit ner det till 3ggr i veckan för att inte slita för hårt..det går framåt sakta men säkert..
funderar skarpt på att köpa en sånhär:

3195:-
får väl kolla om klubben är intresserad eller om nån polare där också har intresse av det..
nog för att det går utan..men känns mycket behagligare att plåga sig såhär än att använda kroppstyngden och vilja..bara att dra i spaken och bita ihop..=)

ikväll har jag sprungit med pellets ner i källaren hemma hos morsan...min bror var jävligt snabb med att tillägga: nu behöver du inte träna idag...och skratta..=) har en känsla av att jag kommer få mycket skit pga förra inlägget..


Kommentarer
Postat av: abbe

tjena T!

91.2 kg tung,härligt.En bodybuilder tävling nästa år? Går bra för dig. Själv har jag inte tränat på en månad,krossade hela jävla handen på jobbet.Fullt med spikar skruvar och platter ihanden, kommer nog alldrig bli bra igen.skulle berätta det så du vet varför jag inte kan ställa upp i sommar.Men om du vill göra mig den tjänsten att utmana mig i en arms chins eller vad fan som helst som har med en arm att göra skulle göra mig glad. mvh abbe

2010-02-25 @ 14:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0