Nu har min polare Anders lagt ner tid och gjort en ny fin blogg så gå för fan in där och kolla!
vore sjyst om ni slänger in en kommentar med för den är förbannat fin! =)
http://www.stegeflott.se/blog

Jag och Anders hade en konversation härom månaden och den är grunden till detta inlägget..
jag fjantade mig av någon anlednig och sa -gottis... han ifrågasatte varför jag inte sa godis..jag höll med om att det lät förjävligt och drog paralleller..-det är precis som vissa säger "gymma" istället för att styrketräna sa jag..varpå jag fick detta svaret..-vem fan säger det? det har jag aldrig hört och vill aldrig höra igen! =) så jävla bra..
svårt att inte tycka om någon som har exakt samma inställning i en fråga.. =)


iaf i min värld heter det: styrketräna eller träna..det är det jag kallar vad jag gör..gymma kan nån feminin 08:a med handskar på sig på gymmet göra..
inget fel i att ha handskar på gymmet...om man är tjej..föredrar själv tjejer utan valkar.. =)

Säg aldrig mer detta i min närvaro:

-Jag kan inte gå upp i vikt..har försökt allt
-Jag kan inte gå ner i vikt..har försökt allt

om jag säger att jag håller på att gå upp i vikt så är det INTE ROLIGT när du svarar: -du kan få lite av mig! hur ofta tror du jag får höra det?

om jag sliter på jobbet eller någon annanstans så är det INTE ROLIGT när du säger: -nu behöver du inte träna idag...

det är precis som om folk tror att dom har kommit på en skitbra unik replik där och skrattar gott åt sig själva..fast ännu värre är det när folk verkligen tror att man kan jämställa slit och arbete med träning..

ni som känner er träffade..tycker om er ändå! kram =)
 


Kommentarer
Postat av: Eleonor

okej, en liten lathund till hur man får och inte får uttrycka sig i din närvaro kanske får bli aktuellt då?

2010-02-21 @ 12:00:12
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Tee

Lathund!!?? det uttrycket måste raderas från jordens yta ;)



ta inte livet på för mycket allvar..då kanske du inte kommer ur det levande..

2010-02-21 @ 12:02:53
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Kik

Eller gör en Vicky så mår man bra o lever längre =) haha, den va till dig Tobbe!

2010-02-22 @ 15:34:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0