Orkeslös

Har knappt någon energi i kroppen.. sov 7 timmar inatt och har haft två powernaps under dagen...ätit ordentligt och ändå blev det bara 3 reps på 70kg i dips idag(ca 10kg under vad jag borde klara)..första som händer är att en kille går förbi och säger..-det var ju inte bra..(nä, han skojade inte)
men jag gillar det..svarar bra på sånt..inget jävla -bra jobbat! när det inte är det...

känner att jag nästan har gått över gränsen från självsäkerhet till skryt på sistone.. ska tona ner det lite..men jag gillar att provocera..känns som att det är enda sättet att ta fram vilja i folk ibland..men vill inte framstå som en idiot för det..vill ju bara att folk ska utveckla sin potential..men alla är ju inte tävlingsmänniskor som jag..inget fel på motionsträningen..förstår det inte bara..
Din moral är din moral..vem är du att dömma mig och vem är jag att dömma dig?

har dragit ner på träningen..äter odentligt..så nu är det bara sömnen jag kan påverka så energinivåerna ökar igen..definitivt inga fler kampsportsträningar när jag inte  är taggad för det och har huvudvärk..
Inte bra att koppla negativa känslor till en viss aktivitet..har inget sug alls att köra BJJ nu..men ett roligt pass när jag är på humör så är det tillbaka..



fan Abbe! läk väl! och appropå enarmschins..gör en så har du vunnit! =)

Chrille fortsatte gå på som en maskin och nöta vikter..potential där!







Kommentarer
Postat av: Eleonor

I like you just the way you are :)

Kom in och prova på ett yoga pass med mig någondag, skulle göra dig gott!

2010-02-25 @ 21:03:38
Postat av: sis

dålig uppdatering!

2010-03-02 @ 07:39:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0