så nära..men ändå inte..

Idag tänkte jag dela med mig lite av hur mitt kostupplägg ser ut såhär offseason..

Frukost:

  • Havregrynsgröt med ca 2dl havregryn, ca 1dl blåbär och en banan
  • Proteindrink: ca 4dl mellanmjölk (åsens) ca 1dl whey-80 mint/choklad och ca 4 tsk snabbkaffe..bara till att skaka allt och dricka..mums!
  • 5dl vatten med multivitamin i
  • 3 kapslar fairing omega3

Sen tänkte jag köra hem till Morsan och laga min lunch där..skottade fram bilen..och var ungefär 200meter från slutdestination när jag var tvungen att ge upp..satt fast i snön på grusvägen..två alternativ.. låta bilen fastna ordentligt och vara ivägen för plogbilen senare eller skotta ca 50 meter av grusvägen bakåt och få putthjälp..tog väl en halvtimme ungefär..spåren blåste igen snabbt..men jag och Morsan lyckades till slut..ländryggen var helt förstörd efteråt..
bara till att köra hem igen och laga min mat.. 


var riktigt sugen på att sätta tänderna i lite kött igår så pepparbiff fick det bli!

eftersom tiden hade runnit iväg och träningen började närma sig drog jag ner på köttet från 300-150g..men såsen snålade jag inte på =)

en timme senare var det dags för min vanliga träningsstack:


1,5 timme innan träning: mat

30-15 min innan träning: preworkoutprodukt..för tillfället Rage..men blir nog Superpump250 nästa gång..

10min innan träning: blandar 6dl vatten 25g vitargo och 14g Amino-pro..börjar dricka innan passet och det brukar
ta slut lite efter halva...

direkt efter träning: 1dl whey-80, 1dl Gainer pro, 50g vitargo, 0,5 tsk msm, 2tsk nyponpulver

Dagens pass: Bröst/triceps..målet:
"20reps på 100kg i bänkpress
utförande: ner till bröstet och upp till raka/nästintill raka armar, ingen jättebrygga men 5-10cm rövlyft på dom sista repsen är ok samt minimal studs.."

gick som följer:




Kniv..min brother in arms jobbade på ryggen och sina guns idag! YEAH!

efter träningen begav jag mig direkt till budoklubben för att träna BJJ..var helt slut men det var kul..har mycket teknik att lära mig men börjar komma in i det så smått..vill ju gärna gå på råstyrka..men det funkar inte riktigt i längden där.. =(

lite skottande till för att någon tog min parkeringsplats som jag skottade fram i eftermiddags..jag slängde snön jag skottade framför den bilen och kände mig väldigt nöjd..=)

såg precis slutet på en skum film.. "revolver"



intressant..

Kommentarer
Postat av: Anders

Imponerad!! Avundsjuk!!

Till råga på allt blev jag svettig och tog i lika mycket i soffan som du gjorde på filmen =) Well done kompis!!

2010-02-03 @ 21:55:49
URL: http://www.anderssvensson.org
Postat av: Madeleine

otroligt moget att ge igen så där ;) Haha, du är rolig

2010-02-04 @ 22:59:17
URL: http://gangenas.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haj!



Hur tycker du Sp250 påverkar din sömn, eller mer svårigheten att sova?



har nu kört med Sp250 hela jan. Men fick sluta. Kunde fen inte somna på kvällarna.



Mvh Jonas

2010-02-08 @ 16:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0