Snabbis

får bli ett snabbt inlägg idag..ska strax iväg på bröllopsfest för Danti och Milla som gifte sig i Vegas i vintras!

Igår ringde jag telia och sa att jag ville säga upp mitt bredband..slutade med att jag fick 3 månader gratis samt nytt modem med inbyggd router..tjänade över 1000:- på ett telefonsamtal där..om ni har telia och bindningstiden har gått ut..gör likadant!

tränade med Crille förra och detta passet..underskattade honom lite innan men har visat sig att han är grym..tränar som ett djur och sköter sig! respekt! lite bilder följer strax..

Syrran satte personbästa i marklyft..satsade på 100kg..blev en 4:a !!!!!??!!!!
grymt!

Själv körde jag bröst och biceps..gick väl sådär..lite MMA-träningen på det och nu sitter jag här..



Welcome to the gunshow!


känns naket utan mitt halsband..kommer på det precis då..därav minen.. =)


lite bänkpress på 130 kg..får ta tag i tekniken..drygt när man har vant sig vid ett utförande i många år..men det är väl dags att börja plantera röven i bänken..=) likväl nöjd..förutom att jag glömde säga: - rör inte stången förrens jag säger till! haha fuck!

trevlig lördag..

p.s nästa person som submittar mig under sparringen (när vi kör 100%) på träningen får en proteinbar! per submission! =) kaxig och självsäker..thats me!

Kommentarer
Postat av: Kik

nice pix :D

2010-02-21 @ 09:56:09
Postat av: Ingo

Du kan förbereda minst 5 bars tills jag kommer tillbaka. Såvida ingen hinner före mig :)

2010-02-22 @ 05:20:41
Postat av: Tee

It´s on!!! =)

2010-02-22 @ 16:34:21
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0