Superpump 250

"Haj!

Hur tycker du Sp250 påverkar din sömn, eller mer svårigheten att sova?

har nu kört med Sp250 hela jan. Men fick sluta. Kunde fen inte somna på kvällarna.

Mvh Jonas"


Haj Jonas! "Superpump 250" innehåller mycket koffein och påverkar definitivt min sömn..samma sak gäller "rage"
om jag tar produkten efter kl 17 så somnar jag garanterat inte före kl 12 på natten vilket inte är bra om man går upp 4:30 på morgonen som jag oftast gör..
det störiga är att jag föredrar att träna vid 17-19 när jag har varit aktiv och jobbat 10 timmar samt har 4-5 mål mat i kroppen..så jag kör oftast produkterna vid 16:30..sömnen får lida lite i veckorna men jag brukar få 4-6 timmar sömn per natt och sen 30-60 min tupplur efter jobbet..funkar i ett par dagar sen stänger jag av alla telefoner och sover ut på helgerna..
tycker dock det är värt det med känslan jag får av "superpump 250"
jag snackade med Mr Gaspari (superpump250 är en produkt av märket (Gaspari) själv och hans posterboy uppe på fitnessfestivalen..den killen hade samma problem i början sa han men vande sig och hade inga problem med
sömnen längre..kan även tillägga att dom var väldigt trevliga.. =)
hur som helst rekomenderar jag alla att prova..och om ni inte tar mitt ord för det så kolla alla omdömmen på www.gymgrossisten.com.. =)


Kommentarer
Postat av: Simon

Ja, såg du med hade blogg. Kul !:) Jag tar studenten till sommaren och har därför tänkt leva lite nu och festa på med alla polare :) Kommer att köra en diet nu i vår, annars bara träna på samt resa:) Har funderat på fler grenar på ff10. Men AF blir det inte detta året, men det kommer:9 Själv då?

/Simon

2010-02-09 @ 15:33:48
URL: http://sipeon.blogg.se/
Postat av: Malenej

Jag har inga sömnproblem av Rage. Tar du enligt dosering?



Är Sp250 en bra produkt tycker du?



/Malene

2010-02-09 @ 17:16:20
URL: http://fitnesslifestyle.blogg.se/
Postat av: Tee

jag tar knappt 3msk när jag använder rage..

har provat rage, rage X2 samt rage limited edition men Sp250 gav mig en helt annan fokus, en rejäl hästspark innan och ett par örfilar under passen.. =)

fick inte du också en burk i förstapris på DC?

2010-02-09 @ 17:28:26
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Malene

I pris fick jag en proteinburk, lite kreatin, multivitaminer och några bars.



Jag tar full dos Rage (25 g) per gympass. En månad innan DC gick jag över till Rage*2, eftersom jag dietat 5 månader (körde ju SM också i september) och Rage-effekten började avta.

2010-02-09 @ 17:41:02
URL: http://fitnesslifestyle.blogg.se/
Postat av: Malene

Jag kanske kommer prova den i vår då. SM i AF är nästa tävlingsmål. Själv då?

2010-02-09 @ 18:02:49
URL: http://fitnesslifestyle.blogg.se/
Postat av: Simon

Okeej, jo jag ska försöka få med lite mer film, när jag har tillgång till kamera som går att filma med!:)

Då har du mycket att stå i alltså! Ingen skräpmat här inte ;) haha! Jag hade tänkt satsa på AF i decembercupen 2011 när jag börjat jobba och fått rutin på allt. Perfekt att fråga dig hur man ska bära sig åt första tävlingen då kanske :) Lycka till i år med alla tävlingar!

2010-02-09 @ 20:12:14
URL: http://sipeon.blogg.se/
Postat av: Jonas

Haj!



Jupp, det blir väll att "om en vill vara fin, så får en lida pin" :D Men kan hålla med om att SP funkar, får ett gott tryck i musklerna.



Kör även med Rage x2, dock så är Sp favoriten.



Mvh Jonas

2010-02-11 @ 18:12:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0