Klödd

Varit sjuk sjuk onsdag-fredag och fick för mig att installera win 7 på datorn..blev äntligen av med viruset som gjorde att explorer hängde sig hela tiden..men nu har jag inget ljud istället..

vill passa på att tacka Mamma som gjorde soppa, Andy som körde och handla till mig och Anders som hämtade min dator för att fixa till mig! ni är Riktigt jävla bra och uppskattade! det har ni igen!

iaf så är jag inte helt bakom flötet när det gäller datorer och fick igång allt fint..förutom ljudet.. efter många forum och drivrutiner så fungerade det fortfarande inte för mitt "SB X-Fi Extreme gamer" i kombination med mitt moderkort var ingen bra kombination...ljudet knastra som fan och försvann helt..iaf så har jag även ett inbyggt ljudkort och det fick jag inte heller igång! arghh! det slutade med att Anders erbjöd sig att hämta datorn och fixa det till mig..han fick igång det inbyggda ljudetkortet och jag satt en stund och spela hos honom ikväll..men när jag kommer hem och kopplar i två olika högtalare så kommer det fan inte ljud från nån av dom..och det enda jag har gjort är att transportera hem lådan..VAD FAN!

Var ute i Kristianstad med Sploff och Kniv igår..inte mycket folk men vi dödade..ett tag helt ensamma på dansgolvet..och jag nykter..men vem fan bryr sig..jag hade kul! =)

Dåligt med träning i veckan men igår satte jag igång igen..blev ca 3,5 timme..först 2 timmar MMA och sen 1,5 benträning..MMA:n var riktigt kul..har kommit igång med mer stående och körde sparring! så jävla kul! kommer bli mycket av det..bättre konditionsträning får man leta efter! riktigt härligt gäng som tränar nu! så det ska vara!

dagens konditionsträning blev en rask promenad iom att jag körde ben igår till följd av förkylningen..
därefter väntade ett pass Bröst/Axlar samt lite formbilder nu efter mina 10 kg+..
även en liten video på första setet i bänkpress på 125kg

blev:
110 kg 5 5 3 4 3
110 kg 5 5 5 5 (120kg*7)
120 kg 5 5 5 5 (125kg*3)
125 kg 5 5 5 4 3

varsågoda:



breda dips längst bak på räcket..skön att köra i slutet av passet 8-15 reps beroende på hur mycket energi jag har kvar...vänder rörelsen precis innan toppläge..går sakta ner och exploderar upp..idag +35g..





gillar hur tröjan hamna....för er som är nyfikna så är nästa ord .....! =)

för att svara på den senaste kommentaren på förra inlägget:

detta är ungefär min offseason form..allt är relativt men detta är jag som "tjock".. denna gången kanske jag går upp ett par kg till men inte mer än 2-3..blir för seg diet nästa gång annars...
hur andra tävlande gör vet jag inte..är väldigt okunnig när det gäller namn och andras dieter/träningsmetoder inom styrke/fitnessvärlden..försöker mest fokusera på mig själv och mina vänner...

angående ätardagar så har jag ätardag varje dag.. =) vilket betyder att jag äter vad jag ska för att få i mig tillräckligt med protein och utöver det reflekterar jag inte direkt..jag slänger in negerbullar, energidryck, nutella, kexchoklad etc etc när jag känner mig sugen helt enkelt..med min träningsvolym så kan jag enkelt justera vikten med mitt gainerintag om den skulle skena iväg.. men det har aldrig hänt..så nä inga ätardagar..jag äter vad jag vill, när jag vill..

Snart måndag! NIiiCE!







Kommentarer
Postat av: Me ?

Skrot?

2010-01-17 @ 23:19:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0