Morgonträning..

hatar att börja jobba sent..11:30 varannan tisdag..gillar inte att träna tidigt heller.(enda fördelen är väl att man kan ha riktigt bra musik på hög volym utan att nån gnäller)..vill helst ha i mig 4-5 mål mat och jobba 10 timmar..är som starkast då och riktigt uppvärmd men men.. får inget vettigt gjort på förmiddagen och brukar bara sova bort den annars så jag skrapade rutorna på bilen och begav mig till gymmet..

körde lager på lager metoden för att bli varm innan jag drog på för fullt..
armar på schemat och vikterna i indikatorövningarna med 5set*5reps 2,5min vila höjdes från förra passet..biceps från 50 till 60kg och detsamma i dips..

video från de fyra sista seten i bicepscurl och det andra setet i dips:

min träningsskiva är bäst...!
nästan lite stiptease där i bicepscurlen.. =)

hittade även en inspirationvideo som sammanfattar vad som krävs om man inte nöjer sig med att vara vanlig...
jag blev definitivt inte en av de bästa i landet på det jag gör genom att köra 3*8 och sen gå hem och känna mig nöjd..
 

så då var det dags att ge sig iväg och slira på vägarna...ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Henriette

Pregnant ordbajs: Då det framstår som en dygd att vara ovanlig tycks allt för många sedvanligt missnöjda med att vara just vanliga och glömmer i regel bort att vi alla faktiskt är ovanliga var och en på sitt vis... Tjipp tjopp! Hoppas att du hade det trevligt i Malmö!

2010-01-05 @ 16:18:50
Postat av: Tee

"som sammanfattar vad som krävs om man inte nöjer sig med att vara vanlig..."

sa aldrig att det var något fel i att vara vanlig eller en i mängden...

Hade skitkul i Malmö! krya på dig! kram!

2010-01-05 @ 16:51:53
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Henriette

Nej, det sa du inte och jag sa inte att du sa det! Tack så mkt :)

2010-01-06 @ 00:42:54
Postat av: Fredde

Tjena!



Är imponerad över hur du kom iform inför dc utan att tappa så mkt muskel vikt. Har du lust att dela med dig hur en typisk dietdag (vad du åt) såg ut?! Bra blogg dub har iallafall //Fredde

2010-01-06 @ 20:04:54
Postat av: Anders

Det går framåt för dig, faan va kul!!

Jag körde bänkpress för första gången på typ 3 månaer igår.. 3 x 10 på 40kg =).

Gillar att du har "Hel" på träningsskivan =)

2010-01-07 @ 16:51:47
URL: http://www.anderssvensson.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0