poaa!

skrev inte ut vikterna i bänkpress förra veckan eftersom jag har tappat som fan under hösten då jag inte har tränat det tungt..
så här såg det ut iaf..förra veckan 5*5 på 110kg i bänkpress..blev 5,5,3,4,3,..nästan lite pinsamt..men denna veckan gjorde dagsformen och muskelminnet sitt..då blev det på 110kg 5,5,5,5 riktigt lätt så jag ökade på 5:e setet till 120kg och körde en 7:a!..oh yes! jag är på väg tillbaka! är kanske inte byggd för att bli någon bänkpressare direkt men jag ska ta mina 150kg igen iaf och fortsätta mot målet på dubbla kroppsvikten!

precis sprungit 5km med gänget i karnas..
satte 3:33 på korta rundan..kändes tungt i det kalla vädret och med de extra kilona jag har lagt på mig men fortfarande bättre tid än när jag började i somras! gott!!!!


haha!

rygg/baksida lår i eftermiddag men först middag med lite släkt hemma hos mamma! ha en underbar söndag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0