Sol

Härligt solig dag idag..humöret har varit på topp! suttit och lyssnat på 102,6 och sjungit med i nästan varenda låt =) tur ingen (nästan) hörde..har en praktikant med för tillfället så han fick stå ut med min underbara stämma..han skrattade mest åt mig..men vem fan bryr sig..I min hytt är jag kung! har full kontroll över radion, värmen och allt annat...och jag använder aldrig AC på sommaren..(vilket kanske inte var så uppskattat av Vicky i somras men så är det! tror dock att hon lyckades smygbyta kanal på radion nån gång...fy!

iaf så var det ett jäkla liv om att det skulle bli snöoväder och bla bla bla i tisdags...skulle visst börja snöa redan kl 4 på morgonen på onsdagen och snöa oavbrutet i tre dagar...jag kollar aldrig väderleksrapporter själv för jag bryr mig inte..vädret blir som det blir ändå..men nu lyckades nån kläcka ur sig att det skulle bli oväder så jag satte klockan extra tidigt..tittar ut kl 4 och ingen jävla snö! kom ju inte förrens kl 8 så det var förlorad sömn jag aldrig får igen...
och hur drabbade blev vi..så länge folk håller rätt hastighet i förhållande till väglaget så var det inte ens i närheten av oväder och idag har varit hur fint och soligt som helst..
och för er som säger "-dom har lovat snö,regn,sol etc etc" Dom LOVAR aldrig! det är en prognos! en gissning baserad på olika indikatorer! god damn it! =)

Beställde hem nya grejor till MMA-träningen igår:

längtar till leveransen kommer så jag kan inviga dom! =) 

förra träningspasset var bröst/axlar..gick upp över 130 kg i bänkpress för första gången sedan mars..
blev 100kg*5 110kg*5 120kg*5 130kg*2 140kg*1 130kg*3 120kg*7 100kg*13.. hade mer att ge i alla set utom de två sista..ska försöka hålla igen lite och inte stressa upp för fort men 155kg ska sitta innan sommaren iaf..

mål för nästa pass är: 20reps på 100kg i bänkpress
utförande: ner till bröstet och upp till raka/nästintill raka armar, ingen jättebrygga men 5-10cm rövlyft på dom sista repsen är ok samt minimal studs..

körde axlar efter brösten vilket är jävla segt..men inget träningsprogram är perfekt så denna gången blev dom roliga tunga axelpassen lidande..
kom upp i 3 reps på 90 kg i stående pushpress framför huvudet vilket kändes helt ok inför den stundande strongmanträningen och "stocken" där

Dagens pass var Rygg/Baksida lår:
började med hatövningen marklyft..kör utan remmar..brukar få ont i ländryggen så jag höll igen lite men trappade upp till 180kg och körde en 3:a där..
ska nog köra 5*5 i marklyft framöver och startvikten blir 160kg för att sedan snabbt höjas så jag kan plocka ner Johan på jorden igen... ;)



bjuder på en klasskier:
Bodybuilding A lifestyle!


loggade nyss in på facebook och ser detta:

XXXXXX: Vilket j..vla lyckat bröstpass det blev på gymmet idag! :D Tobias! Kan inget mer än att tacka dig så grymt mycket! Att ha en som jag ser upp till att hjälpa mig på det viset är en grym känsla! E dig för evigt tacksam!:)

bättre komplimang får man leta efter..skönt att bli uppskattad för att bara vara sig själv! XXXXXX du är grym! som vi sa: 2år så är du där! kör hårt!



Kommentarer
Postat av: Christian

Samirs militärpressar

25+17+12=54



Lycka till:)

2010-02-01 @ 20:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0