Fuck Yeah!


bild från efter kvalet i fredags =)

Final imorgon!
har suttit och funderat över att väga in på 78,8kg för att få köra lite lättare i bänkpressen och knäböjen men kom fram till att det skulle ta för mycket på krafterna att sänka vätskenivån så mycket när invägningen ligger så tätt inpå tävlingen... siktar därför på 80,8kg igen..

oavsett vad jag har skrivit tidigare så är mina mål i finalen nu:

1. Att vinna

2. Slå mina resultat från förra året

3. Vinna över alla som är lika långa eller längre än mig (183cm) inkl alla i långa klassen som även tävlar i Athletic Fitness. (+180cm)

4. Vinna över alla som är lika tunga eller tyngre än mig (80,8kg)

klarar jag inget av målen så ser jag tävlingen som ett totalt misslyckande..

Ser fram emot invägningen som fan! ska bli så jävla kul att träffa Segertåget, Linnsen, Rookie och alla andra atleter!





Kommentarer
Postat av: Bosse Trelleborg

Önskar dig lycka till Tobias, grymt jobbat!! Fram med envisheten så blir det bra även imorgon!!

2010-07-23 @ 21:34:55
Postat av: Joel

Stort lycka till Tobias hoppas allt går vägen.

Mvh / Joel

2010-07-23 @ 21:46:44
Postat av: Per Vernersson

Lycka till imorgon!

Snart BJJ träning, då ska du få stryk:-).

2010-07-23 @ 21:47:30
Postat av: Tee

tack alla! ska göra vad jag kan! =)

först ett par veckor vila sen ska du få ge mig stryk Per! ;)

2010-07-23 @ 21:50:54
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: o

2010-07-25 @ 02:28:44
Postat av: ola p

Hej Tobbe...

OLA Funktionär dcore fitness five.

Rodd träningen hur mycket fokus per vecka?

Ska man våga köra i år och bli 10a eller vänta...

Hinner man chinsa upp sig nåt å ro på denna tid som är åter till DC.

skivet på fyllan......

haaaaaaaaa de hör för jävlen av dig..../ola

2010-07-25 @ 02:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0