Gnäll

En särskild hälsning till alla som gnäller på värmen...SKIT NER ER!!! (undantaget pensionärer, pälsdjur och barn som är så unga att dom inte kan reglera sin klädsel och sitt vätskeintag själv..)

Körde mitt sista benpass igår..helt ok..gick av kreatintillskott för ett par veckor sedan och styrkan har minskat lite men ska börja ladda in KCG från Fairing i veckan samt innan tävlingen och hoppas att det kan ge lite extra uthållighet..

nästan alla i fitnessvärlden är så jävla trevliga...känns lite svårt att tagga till ordentligt när man inte möter någon som man verkligen ogillar..men en sak är säker..fitnessbanketten i Åhus efter finalen kommer bli riktigt jävla trevlig! ser fram emot att mingla med mina likasinnade vänner som man träffar alltför sällan!


Kommentarer
Postat av: Marcus

Behöver men ladda in med KCG i förväg, har det verkligen nån effekt??



Det kommer inte att vara nån mätning av greppbredden i bänkpress innan final pga att dom missade det i dom första deltävlingarna.. En sak till som du kanske inte vet, huvudet ska ha kontakt mot stolpen i koncentrationsfasen av bicepscurl.



Lycka till i din deltävling!

2010-07-11 @ 14:54:09
Postat av: Tee

kanske inte när det gäller de flesta ingredienserna som kre-alkalyn osv..men jag har läst att beta-alanin behöver en inladdningsperiod och därför kör jag ett par doser dagarna innan också..känner inte för att slänga pengar på en burk med bara beta-alanin..så så får det bli =)



står inget i reglerna på hemsidan om att huvudet ska ha kontakt med stolpen men ska kolla med domaren för säkerhets skull..



Tack Marcus! ska göra mitt bästa! kör hårt!

2010-07-11 @ 16:34:19
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0