Imorgon

om nån har missat det:
Kristianstad
Datum: 16:e Juli
Tid: 15:00-20:00
Plats: Stora scen (Stadsfestivalen)

hade varit skitkul om nån läsare hade kommit fram till mig mellan grenarna och sagt -hej! =)


Vikten låg lite över förväntan imorse..80,8kg..drack iofs ganska mycket vatten igår..inga tecken på att vätskan är för låg (nästintill färglös urin)..har ökat kolhydratsintaget under dagen och minskat proteinet..

8:30 vakna..10g amino-pro, msm, nyponpulver, kcg..promenad 

10:00 frukost: grova bullar med banan och kalkon

13:30 lunch: havregrynsgröt med banan och blåbär samt proteindrink

17:00 middag: ägg, äggvitor, proteindrink i minimjölk, knäckebröd, banan, keso mini.

ca 20:30 som middag ungefär

22:30 vitargo och kanske en banan och en grov macka..får se vad vikten ligger på..

vikt nu kl 20:00=81,7kg.. 83kg+ igår när jag gick och la mig så jag räknar med att tappa minst 2kg över natten..
mellan 80-80,2kg när jag vaknar vore optimalt.. sen 80,7 vid invägningen och ca 82,5kg när tävlingen drar igång 

kommer äta ett liknande mål till samt dricka lite vitargo+elektrolyt.

2dl vatten nu för säkerhets skull..=)

haj sålänge!


Kommentarer
Postat av: Din yngste bror

Grattis din vinnare ;)

2010-07-16 @ 21:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0