kvalet

Videon klar..
Tävlingen var bra arrangerad..dåligt med uppvärmningsmöjligheter men det löste jag med att sätta mina vänner på axlarna och böja lite =)


obs..vi blev uppmanade att bjuda lite på oss själva så därför lekte jag lite i chinsen och dipsen..behövde egentligen bara göra 11 dips för att vinna..

Bänkpressen gick sämre än förväntat..

Bicepscurlen körde jag samma utförande som förra året och höjde mig en repetion..fick lite obalans i början när ställningen studsa tillbaka men sen började dom hålla emot ordentligt så det ordnade sig..

Knäböjen valde jag att köra ordentligt djupa för att jag tycker att knäböj ska se ut så på tävling. (filmaren missade nån reps i början..blev 21

chinsen kände jag mig stark i

dipsen avlutade jag när jag hörde Peter skrika: -tänk på axeln.. kommer dock inte upp i näreheten av 69 som det är nu..kanske kan närma mig 50 reps men det måste jag träna på!

hade inga problem med axeln under tävlingen..kändes bara av på sista repsen på bänkpressen och den sista i dipsen..

Kik gick upp i pausen och körde lite dips! kul tävling! =)

På kvällen och natten blev det mat, alkohol och fest..i stora mängder!

blev stoppad på gatan av att nån ropade mitt namn..

- Tobias Jönsson
- Ja, vem är du?
- Var det inte du som vann tävligen på torget...
- =) jo

Lovade att lägga upp bilder..så här kommer dom:


Hade jag rätt att ni var för fulla för att komma ihåg min bloggadress? =)

Resten av bilderna från tävlingen kommer på facebook [email protected] 
alla läsare får gärna lägga till mig där..men skriv en rad eller två annars godkänner jag inte vänförfrågan.



Kommentarer
Postat av: Johanna

Det var det jag hörde när jag satt och åt en langos :)

2010-07-18 @ 15:23:21
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Jonas Månsson

Väl värdig vinnare, synd att alla inte körde lika strikt bara!!! Detta var inte riktigt min grej....Önskar dig lycka till i finalen och ska hålla båda mina tummar för dig i Åhus!!!! Sen ses vi kanske på VIP-festen???



ha de

2010-07-18 @ 16:38:47
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasmansson
Postat av: abbe

oj oj oj vad grym du var i chinsen. självsäker och kaxig som bara den, men jag vet att du ochså är en av dom ödmjukaste jag känner till. Lycka till i finalen

2010-07-21 @ 13:03:46
Postat av: Bosse

Snyggt, Tobbe! Fast vi förväntade väl oss inget annat,hehe ;) Då blir du farlig på Sjöbo Strongman oxå - några kilo tyngre...

2010-07-21 @ 16:42:39
Postat av: Tee

Tack Jonas! ja vi ses i Åhus och på festen såklart! =)



som sagt Abbe dom uppmanade oss att showa lite..men jag vågade ju inte förrens jag kände mig hyfsat säker..vann ingen av de tre första grenarna men ledde sammanlagt med ett par reps och var sist ut i chinsen eftersom jag var tyngst på stället!

fan vad synd att du inte är med igår =(



Tack Bosse! vi får väl se hur det blir med Strongman..jävla axelinflammationen vill inte släppa..vilket kanske inte är så konstigt..men om två veckor vila gör susen så ska du få lite motstånd på tävlingen! =)

2010-07-22 @ 23:49:38
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0