Mat

Ätardag i Lördags och laddning inför sista benpasset innan kvalet..

frukost:

hade även skivad banan på..

lunch:


Middag:

även torsk här vilket syns dåligt på bilden..men en bit lax räcker inte långt =)
vikten låg runt 85,5 kg vid träningspasset..sjukt vad kolhydrater ökar vikten snabbt..blev nästan lite orolig..men kilona har dalat enligt planerna de senaste dagarna.. =)

Söndag och sista träningspasset för överkroppen..morgonvikt 83,5kg

lite havregryngröt till frukost och detta målet 1,5h innan träningspasset..i övrigt lågt med kolhydrater..

träningspasset gick åt helvete..mina smärtstillande tog slut i lördags och jag fick avbryta bänkpressen efter ett par reps..körde på med chinsen obehindrat och bicepscurl körde jag framåtlutad för att inte koppla in axeln..
dipsen gick inte alls..men jag tog ut mig i bröstet i pecdec-maskinen och tricepsen i vanliga pushdowns..och nu har jag varit på apoteket och inhandlat nya smärtstillande/antiinflammatoriska tabletter... ett par dagars vila på det så vore det ju fan om jag inte kunde prestera lite på fredag!!!

måndag: låg på kolhydrater..vila, promenad..morgonvikt 82,5kg

Tisd. låg på kolhydrater..vila, promenad..morgonvikt 81,1kg

lunch:



onsdag: lite mer kolhydrater

torsdag: anpassas efter hur jag ligger i vikten

fredag.. väga in på ca 80,5kg kl 13:00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0