Så gick det..

Finalen:

vägde in på: 80,6kg

Mål:
1. Att vinna.....blev 6:a

2. Slå mina resultat från förra året..svårt att jämföra men fick betydligt fler reps iår..dock ej lika strikta..

3. Vinna över alla som är lika långa eller längre än mig (183cm) inkl alla i långa klassen som även tävlar i Athletic Fitness. (+180cm)..Bäst i Sverige över 180cm!

4. Vinna över alla som är lika tunga eller tyngre än mig (80,6kg)..Bäst i Sverige över 80kg!

Är mycket nöjd med min insats förutom att jag hade en rep till i mig i knäböjen..men det hade inte gjort någon skillnad i slutändan ändå.. Grymma Atleter med Linnsén och Jenny i spetsen som höjde ribban för tävlingen ytterligare och jag bugar för deras prestationer!

Resultat här: http://www.fitnessfive.se/---Ahus-final 












Stort TACK för allt stöd mina vänner som trostade regn och rusk för att förgylla min tävlingsdag!
Tack för alla lyckoönskningar!
Ett år till nästa gång..lite tyngre och lite starkare!
Vi Ses och hörs! Kram på er! 



Kommentarer
Postat av: sis

Tack för en trevlig dag! Håller tummarna för sol nästa år :)

2010-07-27 @ 12:44:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0