Vegas!

Har fixat tabletter som förhoppningsvis har bättre effekt än den där voltarengelen...
så inget nytt på axelfronten och Ako samt fyra andra killar satte ett par spik i kistan för mig uppe på kvalet i Västerås... kommer bli ett helvete att försöka dra ut dom...men glöm det jag skrev i förra inlägget..nu är det krig..jag gör allt för att komma till final! =)

En hyllning till Ako är på sin plats..hörde att han gjorde 69 dips och 35 chins och killen är längre än mig..samt väger över 90 kg!!! inte ofta jag blir imponerad men denna killen är brutalt bra på det han gör!

Sewén tog hem knäböjen inte helt oväntat..Grymt!

Iaf så tog siffrorna luften ur mig lite men det är bara till att bita ihop!
ser fram emot Vegas istället!
klippte ihop en liten Video från förra gången och skrattade åt hur kul man kan ha åt saker när man är lite övertrött.. =)



Natti!

Kommentarer
Postat av: Kik

haha, ni är roliga! Ett gott skratt såhär kl 5 på morgonen åt lite kött :D Ha en fin dag!

2010-07-05 @ 04:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0