Chest

en video från dagens Bröstpass..körde ett trögt morgonpass idag..

uppvärmning stång ca35reps, 60kg 15reps, 90kg 8reps. 100kg 5reps, 110kg 4 reps...

första träningssetet bänkpress kör jag bara maxreps på 120kg..lyfter röven och studsar om det behövs bara jag får upp skiten..
efter det så kör jag alla set kontrollerat:


exakt så ser ett bröstpass ut för mig just idag..passade på att avsluta med lite dips när jag ändå var varm..

började piggna till efter passet så jag slängde ihop lite utmaningar till dig Anders...=)



får ta ett snack med min IT-Kille så inte videon hamnar utanför området i bloggen..



Onsdagssteken blev framflyttad till Torsdagen..men fan vad fin den var!!



Dagsformen..morgonvikten låg på 83,9kg

Kommentarer
Postat av: Joel

Du har ju en så förbaskat stilig fysik, jag tycker jag försöker äta rätt och träna på men den där formen säger jag bara den känns långt borta :)

2010-06-12 @ 19:02:03
Postat av: Jonas Månsson

Ser stabilt ut mannen, bra deff me!!!

2010-06-13 @ 17:06:52
URL: http://www.metrobloggen.se/jonasmansson
Postat av: Cristian

Tror fan jag bröt en tå igår när vi sparrade. Öm och blå runt tån.



2010-06-15 @ 18:46:35
Postat av: tee

Afan!? hur känns den idag då?

2010-06-16 @ 21:40:10
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Anders

Helvetes utmaningar!!!

Ska ta med mig kameran till gymmet i helgen och visa dig att jag klarar allihop! Men jag har fortfarande inte sett dig stå på pilatesbollen... ;-)

2010-06-16 @ 22:03:44
URL: http://www.anderssvensson.org
Postat av: Axel

Du har inte funderat på att köra dipsen utan att låsa ut? du arbetar ju otroligt mycket med tricepsen på dem dipsen i filmen + att du låser ut i toppläget!

2010-07-09 @ 13:45:39
Postat av: Tee

Jodu Axel! såhär ligger det till.. I videon tränade jag utförandet i dipsen som jag gjorde med anlednigen att dom skulle stämma överens med reglerna i Fitness Five vilket jag ska tävla i nästa vecka..

Kör hårt!

2010-07-09 @ 14:57:02
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0