Good Good

tack för alla kommentarer..kul att det finns intresse..kommer hålla tjejerna jag träffar utanför bloggen i fortsättningen också..har inte haft ett seriöst/långvarigt förhållande på väldigt länge och stressar inte in i något heller...ser dock fram emot att bli förälskad igen i framtiden.

har haft en riktig skitdag på jobbet idag..först...bla bla bla..sen körde jag och handla..
dagens matkasse:

fint! onsdag imorgon och vi vet ju vad det betyder...OnsdagsSTEK! 300g ryggbiff denna gången =)

idag fick det bli följande:

tror att en sån skål kallas "bunke" om jag inte minns fel..iaf så är den ingen vanlig skål..väldigt tung i botten och halkskyddad...inget billigt plastskit.. tror den kostade en bra bit över hundralappen men det är jävligt skön.
"Rosti Margrethe Bowl" heter den..


lite flingsalt på sparrisen så var lyckan gjord..

skjuter fram träningen till imorgon..
hmm är det bara jag som alltid feldoserar rakgelen? tar lite i näven men sen expanderar den och hur lite som helst räcker..spolar minst ner halva burken som överflödigt från handen...=)

och appropå min skitdag..hur illa kan det egentligen vara om man precis har ätit sig mätt, sitter och chattar med vänner som tycker om en och strax ska lägga sig i en varm säng?




Kommentarer
Postat av: Kik

efter allt "pallande" igår var du värd en STEK idag :) Tack för hjälpen på gymmet idag med! nu till.. "jag ska måla hela världen lilla mamma" hehe.. Kraama

2010-06-02 @ 18:12:23
Postat av: Manipulativ och vältalig

Jag behöver ett råd ang. träning. Faktum är att det snarare handlar om en skada som jag har fått i axlen (gör inte ont men knakar och känns tidvis konstigt)



Jag och en vän spelar armhävnings-pingis och det innebär 20 armhävningar per förlorat set och om man mot all förmodan blir nollad så är det 40 arhävningar.



Hur som helst lekte vi den här leken när jag redan hade ont i varenda muskel och därefter knakar det i min axel vid speciella rörelser.



Jag gjorde inget "fel" i övningen dvs. armhävningen men tränade vid fel tidpunkt. Har du upplevt några liknande skador? Är det övergående?

2010-06-02 @ 23:07:56
Postat av: Tee

låter inte bra..jag har ingen erfarenhet av det och ingen direkt kompetens inom området och vill därför inte spekulera vad som har hänt..mitt råd är att uppsöka sjukgymnast..

i övrigt verkar det vara en kul form av pingis. =)

2010-06-05 @ 16:55:20
URL: http://teeman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0