Inte bra

Jävla skit..skulle träna bröst igår och märkte redan vid uppvärmningen att det inte kändes rätt i höger framsida axel..värmde upp i bänkpressen 60kg, 90kg, 100kg kändes lätt smärta i vändningen på alla reps men inte jättemycket..gick upp till 120kg och körde 4:a reps lite lätt men vågade inte explodera upp vikten så jag gick ner till 80 kg och körde maxreps där istället..kändes bra tills jag klämde ut de sista repsen som smärtade lite..

känns lika mycket idag..så fort jag lyfter något så känns det lite..så jävla dålig tajming..vet inte när jag skadade mig heller..så nu går man med osäkerheten av hur länge detta ska sitta i..ett par dagar eller ett par veckor?...diet och inte kunna träna tungt är rena mardrömmen..känner redan hur kroppen säger: ok han tränar inte tungt längre så vi offrar lite muskelmassa som vi inte behöver..=)

sådana träningspass kan man vara utan..packade väskan och drog till sjöbo för att snacka lite skit med strongmankillarna...och drog lite kronlyft när jag ändå var där...måste komma igång med marklyften ordentligt nån gång..körde ett par tidigt i våras men ligger väl fortfarande på sammanlagt ca 20-30 pass under de senaste 10 åren.. =)




Fan! ska komma en kille och hålla i BJJ-träningen på onsdag som jag har hört mycket gott om..ex: -han kan skicka upp dig på läktaren och -han är tippad att bli världsmästare i framtiden...helvetes jävla skit! ville så gärna mäta mig mot honom och eventuellt lära mig en massa..

tss..en liten axelskada..vad fan är det när man sitter här med 2 datorskärmar..pengar som kan köpa mer mat än jag orkar äta och alla andra former av trygghet som är långt ifrån alla förunnat..ibland glömmer man hur bra man har det...Kram på er! =)


Kommentarer
Postat av: abbe

Fan det med axeln,krya på dig.

Mycket fint och medmänskligt avslut på stycket, mer såna som du. Lycka till på tävlingarna, har tippat dig på topp.

mvh abbe

2010-06-22 @ 07:59:49
Postat av: Bönan

Ville bara säga Hejhej =)

2010-06-24 @ 15:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0