Jepp

Slarvig med uppdateringarna här...
Jävla skönt med semester...=)
körde lite armar igår:
ett par set tunga dips +70kg (film) och sen fitnessfive bicepscurl på 50kg och därefter vanliga bicepscurl på 60kg (film) tränade passet med Kik som visade nytt formbesked i Dipsen! (film) hon är grym!


Varit och tränat med Strongmankillarna från Sjöbo på deras gym idag! Körde ett benpass och toppnoteringen blev 7reps på 160kg i knäböj vilket var PB med en rep.. Najs!

I övrigt har jag Solat och glassat hela veckan..fixat lite med bilar, gräsklippare och skit hemma hos morsan..men det känns fint att göra något vettigt mellan varven


en matkasse härom dagen..blåbär mmm... =)


kunde inte motstå lite svenska delikatesser jag såg på torget idag..


en dagens! wookgrönsaker, torsk (rejält kryddad med citronpeppar) sparris med flingsalt, spenat,
omega3, cla, multivitamin..

Varit och tränat både MMA och BJJ i veckan..Riktigt kul även om jag inte klarade ta det så lugnt som jag skulle något av passen..BJJ:n kändes speciellt bra..var mycket mer avslappnad än vanligt och det gick minst lika bra..
Tapade inte en enda gång och min tävling på den fronten med mig själv fortsätter..har dock en känsla av att jag får ta med en hel låda proteinbars nästa gång svartbältaren från Ystad kommer (ger en till alla som får mig att klappa ut för att motivera mig själv)..blev väldigt imponerad av hans teknik förra veckan..men men tar tar gärna en förlust om jag lär mig något och respkterar min motståndare..dock ska jag göra allt för att se till att det inte blir så! FAN VAD TAGGAD JAG ÄR NU!! =)

Good fight, Good night!

Kommentarer
Postat av: kniv

Va f*n Vicki! Sjukt grymt! Tobbe du är medelmåttig som vanligt.. :P

2010-06-19 @ 21:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0