Still going strong

Fick en Wokgryta i födelsedagspresent härom dagen...en väldigt försenad sådan! =)
Tack Anders! (http://www.stegeflott.se/blog/) var en av dom bästa presenterna jag har fått..så trött på att maten hamnade utanför stekjärnet...så jag kläckte ur mig att man skulle haft en stor jävla wokgryta i telefonen..och det gick tydligen inte obemärkt förbi.. =)


250g nötfärs, cayennepeppar och champinjoner


lite grönsaker till det..smaskens

dagens matkasse:


dietkylkåpet:


och så lite mer wok:

200g+ lax


snabbt, lätt och gott..receptet för en lyckad diet..

Var och kollade på lägenhet i Malmö med en polare igår...en 5:a på strax under 100kvm
men det krävs lite utrymme om två polare ska bo ihop utan att gå varandra på nerverna..
hoppas vi får den..fördelen är att jag kommer närmre min Syrra och mina polare, kan sova längre på mornarna och slipper pendla till jobbet i malmö...
nackdelarna är Släkt, Polarna här och all träning..

Appropå träning så..personbästa igår och ännu ett idag..nu när min blogg är uppe på Fitness five:s hemsida så vill jag inte skriva upp exakta resultat men det går hyfsat bra..om hyfsat bra nu räcker för att öka 10 reps sedan finalen förra året för att komma upp i det bästa resultatet i Ystad får framtiden utvisa..hur som helst så kommer jag även vara ett par kg tyngre vilken gravitationen kommer göra mig påminnd om.. =)

Ät gott och träna hårt!




Kommentarer
Postat av: Kniv

kniv klickar på "gilla" knappen :)

2010-06-09 @ 21:54:50
Postat av: Eleonor

Håller tummarna att den blir er!

2010-06-10 @ 07:35:36
Postat av: kanonkulan

Flytta till Malmö tja.. pfh man måste göra sina egna misstag ... tfpp

2010-06-10 @ 09:40:43
Postat av: Uffe

Du har ta mig fan lärt mig att laga mat, jag tackar och bockar för alla tips och de mycket bra bilderna, bättre än en kokbok!

2010-06-17 @ 00:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0