Strong Stronger Strongman

resultatet från första kvalet i fitnessfive har kommit upp: http://www.fitnessfive.se/---Ystad

såg att jag var med i hall of fame: http://www.fitnessfive.se/Hall-of-fame-grenspecifikt
kommer troligtvis få förbättra mina resultat iår om jag ska stå kvar..men känns bra att ha chinsen och bicepscurlen nu iaf =)

Morsan och Sis kom hem från Kina i fredags kväll..var ledig så jag och min bror samt hans flickvän gjorde en insats och ägnade hela dagen åt att måla. måla, måla, tvätta bilar och hästsläp och röja upp allmänt...





Igår var det ryggträning på gymmet som gällde:
körde lite chins inför fitness five..hyfsat nöjd med utförandet och resultatet.



efter passet hade jag lite energi kvar..svepte en gainer på vägen till Sjöbo och fortsatte med lite Strongmanträning..
460kg-däcket är ett jävla as..


morgonvikten i Söndags var 84,1kg..tanken var 80kg till 16:e juli och bara 4kg kvar..fortsatt öka i styrka senaste veckan..förutom i bänkpressen som jag skyller på att axlarna var slut efter allt målande..=) iaf så läste jag på tävlingens hemsida om hur vikterna avrundades och efter lite uträkning visade det sig att jag får köra på samma vikt om jag väger 80,8 kg eller strax under 80 kg..men vid 80,9kg så blir knäböjen 2,5kg tyngre..så nu är det bara drygt 3kg jag ska gå ner till..! =)

fantasin sinade lite härom dagen så jag slängde ihop detta målet.. 5ägg, 5msk minimjölk, en bunke hackad spenat, salt och peppar..
 

tålamodet gav vika så jag höjde värmen och därav resultatet:

blev hur som helst gott som fan! =)


Kommentarer
Postat av: Jonaz Hogedal

Gött jobbat! kämpa på, kommer följas!

2010-08-05 @ 20:35:57
URL: http://strongman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0