Good shit!

laddade med lite Potatis och lax innan dagens benpass och rev av följande på 150kg:

 
rejält personbästa med ett par reps. var inte 100% nöjd med djupet när jag kollade videon..men nu när jag har pauskollat varje rep ser jag att det är tydligt under parallel vinkel så den åker ut på bloggen! vassego!

Anders! vi kan ta detta som en delutmaning innan våra 200kg i böj..detta är mitt bidrag!
i övrigt så utmanar jag alla som är 182cm+ samt -91kg också 
Jag= 183cm och 88,1 kg i morse..ca 90 kg vid träningen

varför har man könsindelning i sporter som curling där fysik inte är en faktor? eller?

bästa OS-sporterna:
1, skidskytte! vilken otroligt jobbig blandning av sporter! imponerad!
2, skicross! riktigt rolig action i 4-manna heaten
3, Curling! förvånansvärt spännande! taktik, precision, nerver!
4, shorttrack! såg inte det själv iår men någon repris från tidigare tävligar..allt kan tydligen hända =)

tråkigaste:
Utförsåkning! orka sitta och kolla på en och en som åker och hoppas på att det är ett minus framför tiden när de går i mål..nä fy ...!
Ishockey: lika tråkigt som fotboll..(undantag: VM i fotboll när Sverige spelar och OS final i Ishockey om Sverige är med.)

Robin! planerna för 2010 är: submission wrestling i april, fitnessfive i sommar, sjöbos starkaste man i aug, sm i atletic fitness i sept, och kanske lite tävlingar på fitnessfestivalen om jag känner för det i december.
kul att du följer min blogg! jag kollar alltid din när du har uppdaterat med! jäklar vad du åker runt i asien! knappt avundsjuk... =)


Kommentarer
Postat av: Simme

Stark i böj !:)

2010-03-02 @ 22:15:23
URL: http://sipeon.blogg.se/
Postat av: Anders

hmm. du vill alltså bara utmana folk som är längre men lättare än di? :-). tyvärr är jag för kort, jag är bara 176cm och väger idag 78.. så jag borde få 12 kilos avdrag på dina 150kg.. då ställer jag upp =) ok?

Jävligt stark har du blivit din OXE!!

2010-03-03 @ 00:36:03
URL: http://www.anderssvensson.org
Postat av: Robin

Ja det blir nat att beratta for barn-barnen :P

Fan du kor hart i ar, sjukt imponerad. Upp till bevis, jag tror det kommer ga grymt i ar ;)

2010-03-05 @ 10:39:34
URL: http://robinone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0