jodå!

vaknade 11:30 i morse av dörrklockan..behövde tydligen sova ut..tränar alldeles för mycket nu..men det är ju så j... kul!

var en runda och hälsa på Mormor och sen var det dags för dagens axel/vadpass!

sittande axelpressar, hantellyft framåt, baksida axlar, hantellyft åt sidan, shrugs...efter det tänkte jag ta ut det sista som jag hade kvar i stående pushpress..mitt personbästa är att låsa ut 100kg..missade ett par försök på 102,5 och 105 kg härom veckan..men det kändes fortfarande lätt på 90kg idag så jag slängde på 110kg och missade precis...på det igen och på andra försöket satt den fantamig! 110kg snyggt utlåst! höjning av PB med 10% som avslutning på passet! guttttt!!

video från det misslyckade passet härom veckan! =)
 


vilodag imorgon och inlägget jag har längtat efter att göra kommer då!
kommer även spåna på lite planer om eventuell flytt till Malmö..

och förresten! min Lillasyrra är färdigutbildad PT nu! grymt stolt!


Kommentarer
Postat av: Mange

Du ger mig sån inspiration till att träna! Keep up the good work bro!

2010-03-24 @ 00:16:03
Postat av: sis

Jag är stolt över dig :) Flytt till malmö låter som en fantastiskt ide!

2010-03-24 @ 08:09:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0