Som sagt

Har inte varit på humör att göra något den senaste veckan men nu börjar det fantamej ordna upp sig! avslutade förra veckan med en riktig vilohelg..kom hem från jobbet 13 på lördagen och gjorde inte ett skit! beställde kebabrulle med Kniv (Fredrik) och drog ner till mmaträningen för att bara kolla...resten av dagen och kvällen blev ren vila..somnade tidigt och sov 11 timmar..körde sen hem till mormor vid söndag lunch...åt och la mig på soffan hela eftermiddagen..men sen kliade det i träningsnerven så det fick bli ett lugnt Bröst/bicepspass med fokus på kontakt och negativ fas..vikterna toppades på 120 i bänkpress och 50 kg i stående bicepscurl..inget imponerade men satan vilken träningsvärk jag fick av att bara plåga exakt rätt muskelfiber..lite bodybuildingtänk där..skönt som omväxling..

nu börjar äntligen mobilen jag ska köpa trilla in i lager..men vilket abonnemang ska man välja..har halebop kontantkort nu och ringer för ca 150-200kr i månaden..vill dessutom kunna surfa i 3g och lägga upp bilder/filmer i bloggen..några tips?

Liten video från fredagens träning...fortfarande extrem nybörjare när det gäller marklyft men det gör inte ont i ryggen längre så kanske det kan bli regelbundet istället för en gång i halvåret nu..=)
trappade även upp lite chins till 40kg+ och sen ner till 20kg och slängde remmarna..men greppet var fucked upp efter marklyften ändå =)


min tidigare pers (utan remmar) i mark är 210kg och det gick riktigt lätt men här på 220kg ville det sig inte riktigt..min tidigare erfarenhet har varit att om jag väl får skiten av marken så går resten av biten också..men ikke..och btw oroa dig inte herr Espenkrona..jag plockar dina 217,5kg nästa pass

Thomas! hur går träningen? nötat in stockpressen hela vintern?

lite jobb nu!
hoppas min lundafrisör har tid idag..har nobbat mina två tidigade drop-ins..och jag gillar inte när håret börjar lägga sig på öronen.. =)

haj svaj!

Kommentarer
Postat av: Robin

Jävligt inspirerande och starkt som satan. Det jag saknar mest i Sverige är regelbunden träningen. Konstigt nog, men det är faktiskt halva mitt liv.



Detta är den enda träningsbloggen jag följer när jag reser nu. Så fortsätta uppdatera som du gör så jag blir mer motiverad! Du gör ett jävligt bra jobb!



Hur går det med allt och hur ser planerna ut för 2010? Antar att du har endel mål som vanligt!



Hade bäst mannen!

2010-03-02 @ 10:41:41
URL: http://robinone.blogg.se/
Postat av: Anonym

angående mobilen, kan du ju gå in på Katshing´s sida och testa olika abonnemang eller köpa operatörsolåst

för övrigt är du alltid lika duktig och det är inte fel att det blir vilouppehåll av olika grad ibland, det är din kropp som per automatik säger ifrån då o då

2010-03-02 @ 14:40:33
Postat av: Thomas

Körde lite stockpress idag annars har jag inte kört mycket alls. Träningen går väl hyfsat bra nu men tror nog bara det är mark och knäböj jag spöar dig i nu är jag rädd för. Ha det bra så ses vi vid däck o stenar då jag skall försöka ge dig en match:).

2010-03-10 @ 19:39:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0