update

helgen blev hård med alkohol, utgång i malmö och alldeles för lite sömn..ingen träning alls förrens idag..
bytte ut KM-passet mot ett benpass eftersom jag fortfarande har träningsvärk i triceps efter övningarnas övning alla kategorier..liggande tricepsextension med skivstång..

var uppe och gjorde ett försök på 185 i knäböj vilket inte gick..tog därefter en rep på 180 som jag följde upp med en 5:a på 160kg..satsar på en 8:a på 160kg nästa pass..

efter passet fortsatte min mission att bli vig..

kämpar för varje millimeter och idag lyckades jag änligen få upp hälen på smalbenet..
sen har vi ett par killar på träningen som bara slänger upp en perfekt lotus direkt..menmen man uppskattar väl mer vad man får kämpa för.. =)


med lite hjälp nådde jag =)

slängde ut en liten utmaning på fitness fives sida på facebook förra veckan..utmanar alla Atletic fitness killar i min klass (+180cm) i Fitness five 2010.. hoppas någon riktigt självsäker och kaxig nappar så man kan få igång lite mer tävlingsinstinkt..
dessutom kan dom ju knäcka mig i SM i AF till hösten sen med.. =)

datumen för årets tävlingar ska komma upp närsomhelst nu och det blir tydligen kval både i Kristianstad och Ystad och sedan final i Åhus!

Mina mål preliminärt ser ut som följande iår:

1. Vinna (har en känsla av att Linnsén sätter stopp för det iår ändå..han ligger visst runt 50 reps i bänk nu så det skulle väl vara en skada isof..haha men han är för sjyst för att önska något sådant =)
2. Vinna över alla som är lika långa eller längre än mig
3. slå mitt resultat från förra året (128reps)
4. Vinna någon delgren
5. Ha kul


Kommentarer
Postat av: Madde

Du låter såå taggad! Härligt Tobias och vi kommer att följa dig i tävlingarna och hoppas på att kunna vara på plats. Bosse har en fantastiskt stämma som du vet =)

2010-03-09 @ 14:07:58
Postat av: Anonym

ÄR DU STARKARE ÄN THOMAS?

KRAM ELVIRA

2010-03-10 @ 10:29:21
Postat av: Anders

Snyggt med viktbältet som hjälp vid vighetsträningen =)

Var har du tänkt kvala?

För mig lutar det åt Västerås och kanske Ystad. slänger nog in 2-3 kval för att ha mer chanser på en finalplats :)

2010-03-19 @ 22:47:43
URL: http://www.anderssvensson.org
Postat av: Eleonor

Börjar bli tråkigt att komma in och läsa samma inlägg varje gång ;)

2010-03-22 @ 21:16:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0