Diet

Började min diet igår..eftersom det var lördag hade jag ätardag.. =)
var på Elysée och åt Fondue med ett gäng polare...fin start på dieten..

dagens matkasse:


Dagen intag har sett ut som följer..

10:45 vakna morgonvikt 86,9kg kvällsvikt 88,7 (innan sista målet)

11:00 drack vatten och 10g amino-pro och gick morgonpromenad i 50min

12:00 gröt på 50g havregryn (lite mer än en dl okokta) en hög med blåbär..till det proteindrink (4dl mellanmjölk,  50g whey-80 och 3 toppade tsk snabbkaffe) omega 3 och multivitamin

15:45 400g grönsaker och 200g+ lax

16:15 strongmanträning

18:15 en avocado

19:00 4dl mellanmjölk, 50g whey 80, en banan, multivitamin

21:30 en burk lättkesella (250g) 25g whey-80 blandat i vatten, en banan


mjölk, snabbkaffe och whey-80 mint/choklad är gudomligt..riktigt jävla gott..och ja snabbkaffet löser sig hur bra som helst i kall mjölk..bara till att skaka och njuta! =)

 
snabbt och lätt..kokar all fisk nuförtiden..lägger i fruset i kallt vatten och låter småkoka i 10 min efter att vattnet har kokat upp..sen gäller det att använda rikligt med kroddor så det blir gott bara..
grönskerna lägger jag i kallt vatten och tar jag av så fort det börjar koka..finns inget äckligare än överkokta
grönsaker..

har inte varit direkt hungrig under dagen..kommer inte gå särskilt lågt på kolhydrater första 3 veckorna och därefter får vi se hur det ser ut..


gonatt mina vänner!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Nice

2010-05-17 @ 13:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0