Helg

väldigt tråkigt att dom valde att inte använda något av allt dom filmade i Ludvigsborg..men men det viktiga var att Jag och Elof hjälpte till att samla in ett par tusen till forskningen.

blev 2 ätardagar denna helgen...restaurang i fredags och kexchoklad, äppelpaj och energidryck i Lördags..idag låg morgonvikten på 84,7kg..allt flyter på helt enligt planerna och jag satte ett personbästa samt tangerade ett resultat från förra årets F5 idag.

Spike energidryck...jävla tryck i den jämfört med allt annat jag har druckit..men så är det mångdubbla mängden koffein jämfört med en vanlig också...


filmer, bilder, text, tankegångar, kost, resultat, positivitet, negativitet 
vad vill ni se här?  jag antar att ni återkommer av en anledning..
82 unika besökare hittills idag...ni som inte brukar kommentera(och ni andra) ..kopiera/klistra in vilka punkter ni föredrar i en kommentar lite snabbt så är jag tacksam.. =)
Ha det fint! / Tee 


Kommentarer
Postat av: Manipulativ och vältalig

Jag har inget intresse av all mat som du äter men har stort intresse av hur du lägger upp din träning och tränar.



Kvinnor och nattliv samt det vardagliga livet som du får handskas med precis som oss andra.



Du gör ett oerhört bra jobb som bloggare därav de unika besökarna. Skippa matbilderna bara...

2010-05-31 @ 00:07:53
Postat av: Anonym

"filmer, bilder, text, tankegångar, kost, resultat, positivitet, negativitet" Detta gör din blogg läsvärdig... Kost, träning, livet och funderingar är läsvärt! Att dela sin kunskap ger dubbel kunskap! App app, diteten är intressant att följa, Kik vill läsa uppföljningen :) Grattis till nytt pb! HÄRLIGT :D

2010-05-31 @ 04:46:30
Postat av: Anonym

ilmer, bilder, text, tankegångar, kost, resultat, positivitet, negativitet



Allt, även vad du äter!

2010-05-31 @ 07:31:01
Postat av: H

filmer, bilder, text, tankegångar, kost, resultat, positivitet, negativitet - Allt är eegentligen intressant och kul men om jag skulle välja 2 utav dom hade det varit kost,bilder!

2010-05-31 @ 09:04:07
Postat av: Joel

* filmer.

* bilder & text.

* tankegångar.

* kost.

* resultat.

* positivitet & negativitet



Det som jag själv alltid tycker är kul och uppskattar är motiverande tips i kost (gärna med bilder) och träning (gärna bilder och filmer).

Sen är allt runt det en bonus när man gillar bloggaren.



Mvh / J

2010-05-31 @ 19:16:40
Postat av: Mange

Tankegångar, kost, resultat, positivitet & negativitet.

Tycker det är väldigt intressant och läsa vad du äter.

2010-05-31 @ 21:27:00
Postat av: Sis&mamms

Lite av allt blir hur bra som helst! :)



Ar det ngt mer du vill att vi ska kopa till dig sa skicka det pa mobilen som jag skickade fran innan!



Love you and miss you!



2010-06-01 @ 14:18:30
Postat av: Thomas

Tycker du har en proffsig blogg som är ganska unik (av de få som jag hittat om träning) och det är intressant att följa din träning, både styrke och kampsporten.

Och du, sluta inte ge oss information om din kost och lägg gärna upp bilder på den, det uppskattar ivarje fall jag.

2010-06-03 @ 01:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0