onsdagsbiff

härliga onsdag med 300g nötkött efter jobbet! gott!



tränade bra på det..bröst/axlar på schemat och personbästa på 120kg i bänk..
10reps (7 fina och 3 där jag lyfte röven från bänken)

morgonvikten idag 85,1kg altså ner ca 3kg på mindre än två veckor och personbästa de två senaste passen (16reps på 135kg i knäböj i måndags).
många säger att man blir svagare när man går på diet men jag håller inte med..detta är tredje gången jag ökar i styrka när jag minskar i vikt..och jag vet inte om jag ska koppla det till det ökade proteinintaget (250-300g/dag) eller att jag äter grönsaker, eller att jag skippar all onödigt skitmat..knäböj, dips och chins är ju naturligt att bli bättre i eftersom motståndet i form av kroppsvikt minskar..men så borde ju inte vara fallet i bänkpress där motståndet är konstant..hmm 5kg to go och en och en halv månad kvar =)

mustagekampen idag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0