repetition

04:35 vakna

05:30 4dl minimjölk, 40 g whey-80 4tsk snabbkaffe, en banan, omega3, multivitamin

07:00 en clementin, ett äpple, ett glas bravo frisus

09:00 4dl minimjölk, 40 g whey-80 4tsk snabbkaffe, en banan

12:15 5 kokta ägg, ett berg med grönsaker, ett glas standardmjölk, en kopp kaffe

16:15 200g+lax, broccoli, 70g pasta med lite chilisås för att få energi till träningen

17:15 träning. 14g amino-pro och 10g kreatin under passet

19:00 en dl gainer-pro, 40g whey-80, multivitamin

20:45 250g lättkesella



kosten kommer se ut såhär ungefär under hela dieten..äta med max 4timmars mellanrum och lägga lite kolhydrater före träningen och lite snabba efter..i övrigt är det runt 300g protein per dag som jag siktar på och att gå promenader minst alla dagar jag inte tränar..kommer skriva kosten veckan ut men sen är det bara repetion som gäller och inget nytt...såhär enkelt är det att gå ner i vikt..gott och enkelt..är inte särskilt hungrig eller godissugen..


var gradering på bjj-träningen igår..fick ett sträck i mitt vita bälte..fyra sträck sen får man blått efter det..sen fyra till för att övergå till lila och därefter fyra till innan man når svart...
som ritual får man gå mellan sina kamrater och bli piskad på ryggen när man graderar..lite bilder från gårdagen finns här: http://picasaweb.google.com/Legaybjj/Graduation20100519 

Peter skämtade om att jag skulle köra utan dräkt så så blev det..hade en jävla spänningshuvudvärk så jag var inte med på själva träningen..synd för jag hade velat testa den svartbältade gästen som höll i graderingen..jaja kommer fler chanser..det bästa är att många blev graderade förbi mig..man kan tycligen få men än ett streck per gång..så nu kan jag vinna över ännu fler som är "bättre" än mig varje träningspass! yay =)



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Kör du någon kardio utöver styrketräningen. Löpning, cykling eller nåt annat?

2010-05-22 @ 09:47:58
Postat av: kniv

Me like,. keep em coming;)

2010-05-23 @ 05:38:47
Postat av: tee

sparringen när jag tränar kampsport är som ett rejält intervallpass men i övrigt ingen kardio på sistone.

2010-05-23 @ 17:26:16
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Jo, det håller jag med om, har själv tränat bjj och shoot innan och det ger verkligen bra flås.

2010-05-24 @ 14:43:03
Postat av: Linus svenning

Tjena, alltså det där med 300g protte / dag, Enligt många jag har hört med (bodybuilders) Dom säger att det räcker gott och väl med 2g protein / kg kroppsvikt, och att allt annat är slöseri med protein, stämmer det? För liksom dom jag har frågat (tex min flickväns syrras sambo) Är VÄLDIGT stora :P Och dom håller sig till 2g / kg kroppsvikt. / Linus

2010-05-27 @ 14:39:21
Postat av: peet

glömde du inte det bruna bältet? Vi går väl inte direkt från lila till svart? Var har du fått ditt självförtroende från? Emellanåt kan man ana vissa narcissistiska drag o det är rätt ocharmigt faktiskt men annars trevlig läsning, speciellt gällande kampsport. Känner du inte själv att intresset börjar dras från fitness o solarium till svett, blod o mma-handskar? Ska du köra shooto något eller bara markkamp?

2010-06-05 @ 13:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0