Zzzzzz

Var helt slut efter gårdagens tävling så kvällen slutade mellan datorn och soffan..

idag vid 12 var det dags för månadens fitnessfive pass..har inte kört dips högreps sedan i somras och chins en eller två ggr bara..men det gick fantamig bra ändå trots att jag är 10kg tyngre (ca 90kg)..
slutade med
23reps i bänkpress (90kg)
16reps i bicepscurl (45kg)
knäböj stod jag över eftersom jag kände mig sliten sedan igår..
29chins
45dips
lite ringrostig men ändå nöjd..fast nog fan ska där vara en eller två reps till i bicepscurlen även på 45kg.. =)

Dave (100kg) satte nytt pers i knäböj..höjde sig från 130 till 150kg och klarade därmed en reps på 150% av kroppsvikten!!! bra ökning!

Vicky tangerade sitt sammanlagda rekord även om hon bytte lite reps mellan övningarna sedan sist.. =)

Stoffe nötte på bra och fick en jäkla massa reps..lite teknikjusteringar så kan det bli riktigt bra!




Kik och Stoffe!


Jag och Kik

Ikväll blev det Julmys! först på stan och sen hemma hos Syrran!

Fredrik och en massa ljus! =)


Glögg och Pepparkakor! Nice!

Riiiiiktigt bra helg!
Nästa helg är det Decembercupen som gäller och då hajjar vi på Emelie!!!
Gå in på hennes blogg och ge henne en klackspark! http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.14605908

Sov gott och kör försiktigt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0