Deadlift

Körde ett härligt ryggpass igår..Började med marklyft och  höjde mig ytterligare lite..förra veckan blev det Pb med en 1:a på 220kg och en 2:a på 200kg...igår blev det en 7:a på 200kg!!! och sen Pb igen med 225kg..det tar sig! =)


utförandenazister göre sig inte besvär..=)

Emelie och hennes träningspolare Jonas (i bakgrunden på videon) som båda ska ställa upp i Decembercupen var med och höjde stämningen på gymmet! avslutade själv ryggpasset med en minut på rodden som jag inte har suttit på sedan DC förra året..blev 370m.

På kvällen drog jag ut till Anders för lite skitsnack och äntligen fick jag se hans nya biorum "in action"!
Så jävla fint! inget prasslande..bara till att fälla sätet och njuta!
Klicka in på denna länken och bara bläddra neråt så får ni se bygget från stall till salong i kronologisk ordning!
http://www.minhembio.com/StureK%C3%B6ttkniv


Foto: Jag =)


foto: Anders Nilsson


Foto: Anders Nilsson

Idag väntar ett bröstpass..9reps på 120kg i bänkpress sist så minst en 10:a idag!

over and out..

"Lasermannen, en ljus punkt i mörkret" usch! men ändå hahahahaha! =)

Kommentarer
Postat av: Linda S

PT:n säger att det inte ser så farligt ut i och med att du inte tappar stilen under setet. Resten har du säkert koll på och max är max. ;)

2010-10-25 @ 12:07:57
Postat av: Tee

Tack PT! Kanske inte perfekt men jag har gjort värre lyft i mina dagar..=) du får göra an instruktionsvideo på hur ett riktigt perfekt tävlingslyft ser ut! ;)

2010-10-25 @ 21:39:17
URL: http://teeman.blogg.se/
Postat av: Linda S

Haha, jag får väl göra det. Tyvärr är inte mark min bästa gren och tävlingslyft är sällan perfekta.

2010-10-25 @ 22:05:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0