grappling

"Postat av: Jesper

Kommer du köra mer grapplingtävlingar i vinter?"

har bara varit nere på budoklubben en gång sedan i maj iom att jag har prioriterart gymmet, fitness five, strongman, semester och flytt till malmö..

med början för två veckor sedan tränar jag nu BJJ varannan vecka. (fredagar ojämna veckor)
kommer inte vara med i de två sista deltävlingarna i grapplingligan eftersom de flyttade från Malmö till Husquarna.

Alla som är sugna på att komma och leka lite med mig på mattan är altså välkomna till Hörby BJJ fredagar ojämna veckor. =)

Gymmet börjar gå riktigt bra igen. pers i marklyft förra passet och tangerat mina personbästa i flera övningar..kom tillbaka snabbare än väntat och det kommer bli riktigt roliga träningsmånader framöver!

Kik som har varit med i många tidigare inlägg fortsätter öka brutalt! 23dips och 12chins är senaste budet..men hon ökar så ofta så det är säkert redan historia..

BJJ om trekvart! Ingemar (blåbälte på 97kg) ska komma idag så jag ser fram emot det som fan! brukar vara som att gå in i en vägg mot honom! mer undvika att förlora än att försöka vinna.. haha
Träna med en ny tjej som ska tävla i Athletic Fitness på decembercupen imorgon
och sen ett brutalt bröstpass med Kik på Söndag!

det är läge för ett: FUCK YEAH!


Kommentarer
Postat av: Kikan

Äntligen lite uppdatering! :) BJJ var skoj att kika på, men håller mig till publikhöran o fegar! Jag ökar allt vad huvud o kropp orkar! :) Du ligger galet bra på det själv så klapp på axeln till dig. Vilken underbar helg med dig o Sis i hörby! Lovely :) Pk

2010-10-17 @ 12:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0