Gott gott!

Har fixat nytt träningskort nu..dom hade erbjudande på Fitness 24/7.. 995:- för helårskort! helt ok och runt 10 gym bara i Malmö..

Var och tränade på Sats med Syrran idag..skulle köra Bröst/Vader men vek mig efter hennes vilja och körde Rygg/Vader..och tur var väl det..

har inte tränat tungt direkt sedan maj..men började passet med att dra en 5:a på 190kg i marklyft..utan bälte och remmar...blev därefter 8reps på 30kg+ i chins! riktigt härligt att formen kommer tillbaka så snabbt!

har funderat över om jag ska utbilda mig till PT..den lilla erfarehet jag har borde kunna göra mer nytta för andra än vad den gör för tillfället..även om det rent ekonomiskt inte är så positivt så skulle det ge mig mycket att kunna hjälpa ännu fler nå sina mål.

Tack till Syrran för ett grymt pass!

Sliding doors fail! hahaha =)


Kör hårt!

Kommentarer
Postat av: Eleonor

yay!

2010-10-04 @ 21:13:44
Postat av: Jesper

Kommer du köra mer grapplingtävlingar i vinter?

2010-10-15 @ 14:47:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0