På det igen..

efter ungefär en månad utan träning så börjar den komma igång igen..min axel som jag skadade i juni känns helt ok men satan vad tungt allt är..

ex. 5 reps på 120 i bänkpress nu.. 11reps i juni..

knäböj: 150kg*12 i juni..135kg*10 nu..

körde iaf ett FitnessFivepass och det gick som följer..vägde in på 91 kg men den vågen är som den är..väger mellan 86-90kg räknade iaf med 90kg och det gick som följer:

bänkpress:(90kg)  17reps
bicepscurl:(45kg)  12reps
knäböj: (135kg) 10reps
chins: 19reps
dips: 23reps (avbröt pga jag inte ville ta ut mig helt i övningen jag skadade mig i senast)

imonerande siffror..=) skönt att ribban ligger lågt till nästa pass iaf..haha

har börjat träna i malmö nu..efter att ha kollat runt lite så blir det fitness 24/7 för min del.. bra öppettider och helt ok ställe..inget är som Hörby AK men man får göra det bästa av situationen..ska bli kul att lära känna en massa nytt träningsfolk iaf!

ge mig ett par månader så är jag tillbaka mer fit än någonsin! SM i AF nästa höst står på schemat! let´s do this shit!

Kommentarer
Postat av: Kik

kul att du är på bloggen igen! Tack för ett gött pass igår, och en rolig fest i lördags. Saknar dig i hörby men tur vi har varandra att bråka med på jobbet dagligen! :) Kör hårt med träningen i malmö! PK

2010-09-27 @ 09:41:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0