burpeeeeeeeeeeeeees

Svarade på en Marklyft/Burpeesutmaning idag.
5 omgångar av 5 marklyft och 10 burpees på tid.
 130kg för killar och 60kg för tjejer i marklyft

gick som följer:
4:27
det klart jobbigaste jag har gjort iår! blodsmak och helt förstörd i över en kvart!
kan nog förbättra tiden avsevärt med lite intervall/konditionsträning samt slipa på tekniken..

Sis klarade det på ca 3:45 men jag klantande till det och raderade videon...efter jag hade skojat om att jag råkade radera den.. =(

har en bit ner till Sewéns tid på 2:57..men då måste jag också prioritera skiten och jag har mycket annat att prioritera som det är..

Dagens matkasse:


Böj och Mark med Strongmankillarna imorgon! ska bli kul som fan!

Kör hårt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0