Veckans

Veckans träning.

Måndag: tungt bröstpass..har gått segt sedan jag var borta från träningen en månad men blev i bänkpress 115kg*5,5 och 125kg*3,3,3 höjde vikterna med 5kg sedan måndagen före och det gick relativt lätt..
kommer köra på 120 respektive 130kg med samma reps på måndag.

Tisdag: Yoga 1 timme.. jobbigt men välbehövligt för flexibiliteten.

Onsdag: Ben högreps. blev 16 djupa reps på 135kg vilket var 2 reps sämre än veckan före så det är bara till att kriga vidare. blev lite lekande i slutet av passet..provade något jag aldrig har gjort innan..frivändningar, frontböj(riktig röven i hälarna böj) och pushpress i följd utan bälte. fick upp 90kg ganska lätt så jag var tvungen att prova på 100kg med..frivändningen och frontböj på den vikten var lätt men pushpress på 100kg+ utan bälte är inte min starka sida då jag brukar vara instabil i bålen/höften..men inte denna dagen, stabil som fan och vikten flög upp på raka armar utan större problem. gott gott.

Torsdag: Biceps, Bänkpress högreps. Stångcurl 5*5 på 60kg..gick tungt så jag har en bit kvar upp där jag har varit. bänkpressen blev 35reps med tydligt och markerat sträck på 60kg..vet inte varför jag tappade så många reps här idag..har iofs inte kört efter biceps innan men så gick det iaf..
hela bänkpasset blev: 60kg*35, 70kg*25, 80kg*17, 90kg*13, 60kg*22. allt strikt.

vila imorgon

Lördag: roddintervaller..sugen på att knäcka 380m-gränsen på 1min i rodden. 379m är mitt nuvarande pb..och det var i jeans och t-shirt på fitnessfestivalen- 09 en vecka efter jag vann decembercupen och jag vägde bara 82kg.. nu väger jag 90kg och har sämre tryck..det håller inte!!! =)

Söndag: Styrkelyft. Tunga passet..! 

Glad påsk! 


Kommentarer
Postat av: sistahh

you better check your self ... :P

2011-04-23 @ 16:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0