Åt helvete

Passet gick åt helvete..

skulle som sagt köra 2*2 på 235kg
blev en etta första setet och noll reps andra...hade inget tryck alls..
kändes inte som ryggen hade fått jobba alls så jag slängde upp stången en bit och körde kronlyft.
kronlyft 235kg*0

kronlyft 235kg*0 rubbade inte skiten...

kronlyft 235kg nu tände jag till och fick upp skiten..rätade ut ryggen och körde ett par reps mellan knähöjd och fullt sträck och höll still och räknade till 5 med full belastning i början på varje rep.

kronlyft 245kg var riktigt slut nu så det blev bara en rep med starthjälp...=)

kronlyft fulla reps ner förbi knät 220kg*7

kronlyft fulla reps ner förbi knät 220kg*4

teknikmark (snygga) från 5cm platå 160kg*3

teknikmark (snygga) från 5cm platå 160kg*3

fulldjup teknikböj och frontböj på 70 och 100kg

nu var det dags för lite rodd..maxdistans på 1min..fick en utmaning av en som rodde 366m på facebook så det var siffran att slå..jag var ganska säker på att jag hade distansen i kroppen trots alla tunga lyft tidigare...
iaf så började jag ro som fan och hade bra tempo...och så efter 38sek så lägger kameran av!! jag kommer av mig och slutar ro...jävla skit!

Kik ror sin distans och kameran funkar utmärkt..

jaja på det igen..jag ror på men dör av helt efter 30-40sek..dessutom har jag tryckt fel på displayen så den inte visar antal meter efterhand..jag gav iaf vad jag hade och rodde in på 365m...en meter kortare än utmaningen..
så marklyften gick åt helvete för första gången sedan jag började på detta schemat och jag missade rodden med en meter..
ska inte vara så självsäker och kaxig nästa gång utan gå på rodden direkt efter uppvärmning!!
 

Kommentarer
Postat av: Krona

visst e de kul med sånna pass!! känns som man bara vill skrika rakt ut i luften.. inget som vill med en alls... inte ens kamerajäveln!!! :-) höres imorron! may the force be whit you....

2011-02-13 @ 21:02:45
Postat av: Abbe

Ja då var du ändå mänsklig, jag menar någon gång går det inte som man hade tänkt, men det är bara på med det igen.

2011-02-14 @ 21:35:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0