mitt i prick! =)



Hördes i helgen..
någon frågade mig på en fest om träning/diet som vanligt..speciellt när folk är onyktra..
blablalba

jag sa -förbränn mer än du äter. punkt slut

då lägger sig en tjej i med den klassiska kommentaren att det kan vara en sjukdom..och tillägger:

-jag gick själv upp mycket i vikt för ett tag sedan och gick till läkare för att kolla om det berodde på bukspottskörteln..

jag tänkte..jaha hon har en legitim ursäkt..ok

sen tillägger hon..
-men det gjorde det inte..
haha wtf!
varför ska folk först leta på alla andra ställen innan de lägger om kosten och rör sig mer..pust!



Kommentarer
Postat av: Jocke

många börjar gärna med de enklaste sättet för att såsmåningom inse att det inte finns några genvägar! och då tycker dem det är för jobbigt helt plötsligt, sorgligt men sant!

2011-02-24 @ 09:13:17
Postat av: pj

för att folk e laaata.. tråkigt att höra samma människor varje vecka att dom ska börja träna börja spara mm mm ingenting kommer gratis till en man måste kämpa för det man vill uppnå, men alla är ju olika jag säger inte att alla ska vara som mig så länge du är nöjd med dig själv o är du inte det får du göra något åt det :)

2011-02-24 @ 11:53:44
Postat av: Josef

Magnus Betnér är en idiot!

2011-02-24 @ 12:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0