jodåsåatt

Idag stod det marklyft på shemat..det lätta passet..6set 2reps på 190kg vilket betyder att jag är halvägs genom programmet.. antalet set och reps börjar minskas igen och vikten ökas! äntligen! =) i nästa pass som blir av i helgen ska det köras 5set, 5reps på 200kg! 6set, 6reps på 190kg som jag körde förra passet var ytterst på gränsen så det ska bli spännande! =)


körde även lite chins med vikt idag..längesedan sist och det gick riktigt tungt men jag var iaf uppe på 40kg och körde ett par halvfula reps..ska snart börja prioritera chins och dips mer inför årets tävlingar..

det här med att både köra SM i Styrkelyft och Athletic Fitness som ligger riktigt tajt efter varandra är inte lätt..har alldeles för mycket jag behöver prioritera om jag ska ta pallplats i båda..well well det får bära eller brista!

som John Lennon en gång sjöng:
"You may say that I'm a dreamer. But I'm not"


2001 =)

Kommentarer
Postat av: Elle

but im not, haha. Det där med att prioritera har du alltid varit duktig på :)

2011-01-21 @ 07:30:00
Postat av: Kong

Dinner for shmucks? =)

2011-01-21 @ 18:13:11
Postat av: Abbe

Ja är det någon som klarar av båda delarna så är det nog du. Kör hårt, för det gör jag.

2011-01-21 @ 21:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0