Mål

Vad är era mål för året? jag är genuint intresserad av att veta!

fick bara in två på förra inlägget, men å andra sidan var det några rejäla sådana...I like!

"Postat av: zzz

1 miljon nettoinkomst!
Klara 100 armhävningar ;)"


låter som bra riktigt bra mål! jag klarar inget av dom men ska minst lägga undan 100000 till att investera och klara 70 armhävningar!
lycka till!


"Postat av: abbe
Tjena!
Mina mål i år, vikt 82 vilket är min dags vikt
Mark mål 245kg, idag 220 men var väldigt nära 230 i veckan
Bänk mål 160 kg, mitt rekord är faktiskt 160 men vid en mycket högre kroppsvikt, i år är rekordet 147,5
Knäböj mål 180kg, i dag 155 kg så jag har rätt mycket kvar på denna övning. Mina mål är inte lika höga som dina men försten dit vinner. sen är inte utförandet i bänken lika då du stannar i bottenläget det gör inte jag. God fortsättning på året.."

Satan vilken vikt/styrka ratio du har! speciellt i bänk och mark!! du är grym!

kom igen vad vill ni uppnå? vad är strävar ni efter? pengar, kärlek, styrka, vighet, kvalitets tid, makt?

och om ni inte har gjort det redan..SKRIV NER ERA MÅL OCH DELGE TILL NÅGON! SÄTT DOM PÅ KYLSKÅPET! det kommer göra en sjuhelvetes skillnad! jag lovar! =)


Kommentarer
Postat av: Ali

Delta i fitness five, springa midnattsloppet! Åka mycket skidor. Njuta av livet. Men mest fokus på första två, dom kommer genomföras, hoppas man bara inte gör allt för få reps totalt :D

2011-01-15 @ 22:34:22
Postat av: Gustav

Mina mål är 160 kg i mark, 100 kg bänk och 125 kg knäböj. Ligger idag på 135 i mark, 79 i bänk och 115 knäböj typ. Det känns verkligen genomförbart och jag kommer att kämpa hårt för att försöka klara det tidigare än inom ett år såklart.

2011-01-16 @ 01:28:33
Postat av: Kik

Lite av årets mål för mig kommer här..

Hålla alla goda relationer i liv och gott skick dvs, familj, vänner & pojkvän.

Fortsätta mitt grymma sparupplägg varje månad..

Ställa upp i Haks: KM, ev ställa upp i kval styrkelyft (viktklass -56)

Genomföra Fitnessfive deltävling i sommar

Inom ett år ta 100kg i knäböj, jaga min kroppsvikt i bänkpress, maxa marklyft satsar på runt 130kg. (idag en 5:a på 112kg)

Sen finns det många fler träningsmål som är kortsiktigare och ska sitta inom ett år förhoppningsvis.. sen är det bara att öka delmålen efter hand :)

All lycka till alla målinriktitade bloggläsare :D

2011-01-16 @ 12:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0