Dagsformen

Fitness-Five final i Lördags..
min vikt:
28:e maj: 89,7kg

11:e juni: 86,1kg
kval: bänk: 24, biceps 18, böj 20, chins 27, dips 37

2:e juli: 81,9kg
final: bänk: 22, biceps 22, böj 21, chins 29, dips 40

bänkpressen gick åt helvete fast jag körde på 82,5kg ist för 85kg som i kvalet.
resterande övningar är jag nöjd med.

total placering 11e eller 12:e plats av 14 tror jag..har dålig koll.. =)
mina mål:

ha kul - jadå! efter andra grenen så var det kul hela jävla dagen och natten..bänkpressen kändes så jäkla bra på sista passen innan tävlingen men jag tvärdog..inte kul..ogillar dessutom skarp att bänken man ligger på är typ 40cm hög så jag kan inte sätta fötterna och benen bekvämt för att brygga ordentligt..bättre dom hade haft en normalhög bänk och lagt vikter till kortare personer som inte når ner som man brukar...



Vinna - inte ens i närheten...sjukt vad duktiga killar som har runnit till det senaste året! Linnsén är grym! tror han slutade runt 50 reps före mig...

prestera bättre än alla killar som är lika långa eller längre än mig- check! längst av alla som kvalat in sig till finalen.

prestera bättre än alla killar som är lika tunga eller tyngre än mig- check! tyngst av alla som kvalat in till finalen..

sammanfattning.. det är skönt med egna delmål såhär men efter en 11:e plats är det till föga tröst när man har hjärta som en tävlingsmänniska..

Vicky var grym! gick in och krigade till sig en 5:e plats!

video kommer upp imorgon



dagsformen morgonen efter vid 86kg:

fan börjar inte knäböjen ge lite ändå kanske?? =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0